کد خبر: 640894
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
برادر شهید تازه شناسایی شده در گفت و گوی اختصاصی با شهدای ایران:
برادر یکی از شهدای تفحص شده که هویت آنان شناسایی شده است می گوید،هر بار که شهیدی از شهدای تازه تفحص شده شناسایی می شد، پدر و مادرم با بی تابی به دنبال یافتن برادرم بودند که این انتظار از شب گذشته پایان یافته است.
 

به گزارش شهدای ایران؛  برادر شهید تازه تفحص شده گفت: پس از 26 سال انتظار و تحمل و صبر پدر و مادر و خانواده، پیکر برادر شهیدم از سوی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به همراه پلاک شناسایی و شب گذشته در حالی که هرگز انتظار شنیدن خبر پیدا شدن برادرم را نداشتیم، خبر بازگشت شهید محمد جعفر زیلوچی به دستمان رسید که از این بابت خدا را شکر می کنیم.

مهدی زیلوچی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری شهدای ایران، افزود: برادرم در راهی که می خواست رفت  چرا که خود این راه را که پاداش اخروی برایش دارد را انتخاب کرد و اینک نیز خوشحالیم که برادر شهیدم در راه دین و سربلندی اسلام به درجه شهادت نایل شده است.


بازگشت پیکر شهید زیلوچی همه را شوکه کرد
وی با اشاره به اینکه شب گذشته در جلسه ای که با مسئولان داشته اند از شناسایی پیکر برادرم مطلع شده ایم، به واکنش پدر و مادرش از شنیدن این خبر اشاره کرد و گفت: وقتی خبر دادند پیکر برادرم پیدا شده است شوکه شدیم و مانند افرادی که در میانه غم و شادی به سر می برند تا لحظاتی قادر به شنیدن مطلب دیگری نبودیم.

زیلوچی ادامه داد: مادرم هر پنجشنبه به مزار شهدا می رفت و بالای مزار خالی برادرم حضور پیدا می کرد و می گفت که روزی پیکر محمد جعفر پیدا خواهد شد و آن را در این مکان دفن خواهد کرد که اینک به این خواست و آرزوی خود رسیده است چرا که دردی که مادرم از نبود برادر شهیدم تحمل می کرد را کسی نمی تواند وصف و بیان کند.

وی ادامه داد: مادرم امید داشت که بیاید و هر مراسمی که بود جایش را خالی می کرد و می گفت که برادرم در کنارمان حضور دارد و امروز خوشحالم که مادرم به آرزویی که در دل داشت رسید و توانست بازگشت فرزندش را با چشمان خود ببیند.

زیلوچی در پاسخ به این سوال که بسیاری از مادران و پدران شهدای مفقود الجسد همچنان در انتظار بازگشت فرزندانشان هستند، به آن ها چه پیامی دارد گفت: هر بار که شهیدی می آمد پدر و مادرم به امید رسیدن خبری از برادرم پیگیری می کردند و بی تاب بودند و امروز که خبر از برادرم به ما رسیده است می دانیم که پدرها و مادرهایی در این شهر هستند که در انتظار شنیدن خبری از فرزندانشان هستند که توصیه به این ها این است که مانند مادر و پدرم همچنان صبر پیشه کنند که خدای بزرگ حتما زمینه ای لازم برای رسیدن خبری از این شهیدان به خانواده های آنان را فراهم خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برادرم با پلاک شناسایی شد و شب گذشته نیز موفق به زیارت پیکر باقی مانده برادرم شدم که از این بابت نیز خدا را شاکریم.

برادر شهید زیلوچی با بیان اینکه قصه زندگی برادرش در فروردین ماه رقم خورده است، توضیح داد: ولات و شهادت و بازگشت او به خانه همه در فروردین ماه است و این نشان می دهد که شهیدان در فصل تازه شدن بهار، با تولد طبیعت همگون هستند و هرگز از بین نمی رود و هر سال تازه و تازه تر می شوند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حسین معصومی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
0
0
با سلام من برادر شهید احمد معصومی هستمکه همزمان با این شهید بزرگوار به میهن اسلامی بازگشتند ومراسم مشترک داشتند.خدا را شاکرم که بعد از26سال این دو خانواده را از چشم انتظاری نجات داد.اما ای کاش مادرم زنده بود و برگشت این پرستوی کوچکشرا می دید.کاش بود و با بوی پیراهن یوسفش شفا می گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار