کد خبر: 640875
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
رئيس پليس فتا غرب استان تهران از خالي شدن حساب بانکي مردي در يک سرقت اينترنتي توسط خانواده همسرش خبر داد.

رئيس پليس فتا غرب استان تهران از خالي شدن حساب بانکي مردي در يک سرقت اينترنتي توسط خانواده همسرش خبر داد.

 سرهنگ اصغر باقريان گفت: مردي با در دست داشتن مرجوعه قضايي از دادسراي عمومي و انقلاب مارليک به پليس فتا غرب استان تهران مراجعه کرده و از سرقت اينترنتي مبلغ 6 ميليون و 500 هزار ريال از حساب بانکيش خبر داد.

وي افزود: شاکي در اين رابطه اظهار داشت به همسرش و خانواده وي مشکوک بوده و خواستار رسيدگي به پرونده شد.

رئيس پليس فتا غرب استان تهران ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکي، پرونده در دستور کار پليس فتا قرار گرفته و کارشناسان اين پليس توانستند با رصد، پايش و بررسي عمليات بانکي مربوط به سرقت انجام گرفته متهم را شناسايي کنند.

سرهنگ باقريان تصريح کرد: در نتيجه اين بررسي ها مشخص شد مبالغ مسروقه توسط پدر زن شاکي که مردي مسن و بازنشسته مي باشد، جهت خريد اجناس به صورتي اينترنتي مورد استفاده گرفته است.

رئيس پليس فتا غرب تهران ادامه داد: متهم در بازجويي هاي بعمل آمده مدعي شد که سرقت انجام گرفته توسط همسر خود شاکي و با آگاهي وي انجام گرفته و او قرباني اختلافاتي شده است که بين اين ذوج وجود دارد.

اين مقام انتظامي در خاتمه تصريح کرد: علي رغم ادعاي متهم با توجه به اينکه تمامي اسناد احصاء شده از فضاي مجازي به صراحت پرده از رد پاي وي در سرقت اينترنتي بر مي داشت، متهم جهت تکميل سير قانوني رسيدگي به پرونده به مرجع قضائي تحويل داده شد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار