کد خبر: 640825
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:
در آینده ای نزدیک دو کنگره شعر با گستره ملی در این استان برگزار می شود

 سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، گفت: در آینده ای نزدیک دو کنگره شعر با گستره ملی در این استان برگزار می شود.

محمد رضا دهبیدی پور، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، در جلسه ای داخلی از برگزاری دو گنگره شعر با گستره ملی در آینده ای نزدیک در این استان خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری گنگره شعر توحیدی در این استان و به میزبانی شهرستان میبد تصریح کرد: در مجموع حدود 700 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است که اکنون در مرحله داوری قرار دارند.

 

دهبیدی پور، با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت برگزاری هر چه بهتر این کنگره افزود: برگزاری نمایشگاه عکس، نمایشگاه خوشنویسی از آثار ارائه شده و رو نمایی از کتاب تذکره شعرای شهرستان میبد از بخش ها جنبی این کنگره می باشد.

وی کنگره شعرکویر در شهرستان ابرکوه را دیگر کنگره شعر پیشروی این استان دانست و گفت: ششمین کنگره شعر کویر (4 اردیبهشت) سال جاری برگزار می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، افزود: این کنگره به همت انجمن شعر و ادب اداره ارشاد ابرکوه و در موضوعات سکوت شبهای پرستاره کویر، سرو 5000 ساله ابرکوه نماد ایستادگی و کویر در انتظار... برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر