کد خبر: 640499
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
اين کار در نگاه اول کار درخورشان و شایسته تقدیر است که برخی مسئولان دولتی و برخی مشاغل پردرآمد از دریافت یارانه نقدی انصراف داده اند ولی وقتی دریافتی این افراد را نگاه می کنیم اصولا دریافت یارانه تا این زمان از سوی آنها باعث تعجب است.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید یارانه ای که تا به امروز به برخی مسئولان و صاحب مشاغل که این روزها اعلام کرده اند از دریافت یارانه انصراف می دهند را یک جا از آنها پس بگیرد.

سید شریف حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ایجاد کمپین ها و اعلام رسانه ای برخی مشاغل و مسئولان بابت انصراف از دریافت رایانه نقدی اظهار کرد: این کار در نگاه اول کار درخورشان و شایسته تقدیر است که برخی مسئولان دولتی و برخی مشاغل پردرآمد از دریافت یارانه نقدی انصراف داده اند ولی وقتی دریافتی این افراد را نگاه می کنیم اصولا دریافت یارانه تا این زمان از سوی آنها باعث تعجب است.

وی افزود: دریافتی برخی مسئولان و افرادی که این روزها با هیجان خاصی از انصراف از دریافت یارانه نقدی حرف می زنند و این حرکت خود را در بوق و کرنا کرده اند بالای 50 میلیون ریال در ماه است در حالیکه اصولا پرداخت یارانه از سوی دولت صرفا برای بهبود معیشت برخی افرادی بود که ممکن است بابت قطع یارانه دچار مشکل شوند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این افراد که اکنون حرکت خود در انصراف از یارانه نقدی را نوعی تبلیغ برای برخی از مردم برای انصراف اعلام کرده اند باید پاسخگو باشند که چرا تا به امروز یارانه می گرفتند که اکنون با آب و تاب از انصراف آن حرف می زنند.

حسینی تاکید کرد: دولت باید این افراد را شناسایی و کل یارانه دریافتی آنها از ابتدای آغاز این طرح تا به امروز را از حسابشان کسر کرده و به حساب خزانه واریز کند زیرا دریافت یارانه به هیچ وجه حق این افراد نبود و اکنون نباید بابت انصرافشان به آنها احسنت گفت.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جالب است کسانی از دریافت یارانه انصراف می دهند که بی شک در چارچوب مقررات جدید هدفمندی یارانه ها، هیچ یارانه ای به آنها تعلق نمی گیرد بنابراین انصرافشان یک تبلیغ منفی علیه آنها محسوب می شود که چرا تا به امروز اصولا یارانه دریافت می کردند.

حسینی تاکید کرد: این روزها مردم در برخوردهایشان به ما می گویند واقعا دولت به فلان فرد که امروز اعلام شده یارانه دریافت می کرد و قصد انصراف از دریافت آن را دارد، یارانه پرداخت می کرد؟ این عین بی عدالتی است که افراد با این حقوق همانند ما افراد عادی و برخی افراد نیازمند یارانه دریافت می کنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
0
سلام
اینها در تلوزیون انصراف و یارانه رادر جاهای دیگر میلیاردی می گیرند!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
0
بسمه تعالی
با سلام به کلیه مسئولین و کارکنان محترم روزنامه جوان آنلاین ، از اینکه بنده حقیر به روزنامه شما خیلی علاقه مند شدم به محض اینکه اینترنتم را باز می کنم اول به طرف روزنامه جوان آنلاین میروم . چون تمام روزنامه هارا مرور می کنم . به پای روزنامه شما نمی رسند . روزنامه جوان آنلاین عین واقعیتها و مشکلات و دغدغه های مردم را بازگو می کند . به هر حال از تمامی زحمت کشان این روزنامه محترم تشکر و سپاسگزاری می نمایم . و اما نظر در مورد مطلب فوق اگر مسئولی به ظاهر از یارانه نقدی انصراف میدهد .و در پشت پرده و باطن درخواست پس گرفتن انصراف خود هست . و با این ترفند مردم را فریب میدهد . به نظر بنده این خودش یک مسئول خائن به مملکت است . و هیچ وقت دلسوز انقلاب و شهدا و آنهائی که خون دادند و رفتند . نخواهد بود . در یک کلام ، دولت باید به کسانی که از 2/5 میلیون تومان ماهانه بیشتر در آمد دارند . باید یارانه نقدی آنهارا قطع بکند . در سالهای بعد باز این مبلغ بازنگری می شود . چون مسحضر هستید ... با آغاز سال نو همه چیز چه از طرف دولت و چه از طرف بازاریان و چه از طرف ... گران می شوند . الان دولت محترم مبلغ آب و برق و گاز و... راهم در اسفند 92 ، 20% افزایش داده و هم از فروردین 93 باز 20% افزایش دادند . والله اینکار خداپسندانه نیست . و این باعث می شود که دولت محترم در گرانی مملکت اولین دخیل باشد . الان افرادی دراین کشور زندگی می کنند که به پیدا کردن نان شب شان مانده اند . از طرفی اگر به جدول بنزین نگاه بکنیم مشاهده خواهیم کرد که بنزین در سال 56 لیتری 5ریال بوده الان شده 400 الی 700 تومان یعنی همه ساله با افزایش روبرو شدیم . لااقل افزایش ها از هر 5 سال باشد خوب است . چون با گران کردن بنزین از طرف دولت محترم همه چیز بطور اتوماتیک افزایش می یابند ، مردم در فشار هستند با سایه خودشان درگیر میباشند. باید به راحتی مردم چاره اندیشی کرد . که نمی کنند . با تشکر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار