کد خبر: 640483
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در خصوص شکایت یکی از شاکیان خصوصی خود در دادگاه کیفری تبرئه شد.
مهر: چندی قبل یک دندانساز اهل اردبیل با طرح شکایتی علیه احمدی نژاد مدعی شد در جریان سفر استانی رئیس جمهور به اردبیل و دیدار وی با مردم دست او شکسته و این موضوع باعث ایجاد خسارت جانی و مالی به وی شده است.

پس از طرح این شکایت در دادسرای کارکنان دولت پرونده برای رسیدگی به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

رحیمی شاکی پرونده در این باره به خبرنگار ما گفت: 20 آبان سال 86 محمود احمدی نژاد در جریان سفرهای استانی خود به استان اردبیل آمد که در جریان دیدار مردمی من دچار شکستگی از ناحیه کتف و دست شدم. این اتفاق برای من مشکلات زیادی را به بار آورد به طوریکه مدتی را در خانه بستری شده و به دلیل اینکه نتوانستم کار کنم موفق به پرداخت اقساط وام مسکن نشدم.

وی افزود: حالا بعد از 55 سال زندگی مجبورم خانه ام را بفروشم تا اقساط بانک را پرداخت کنم. در آن زمان که این اتفاق برای من افتاد هیچکس پاسخگو نشد و من هم به خاطر ناتوانی احمدی نژاد در حفظ جان شهروندان از وی شکایت کردم حالا هم دادگاه برای وی قرار منع تعقیب صادر کرده و احمدی نژاد در خصوص شکایت من تبرئه شده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
0
واقعا ... است....
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
0
واقعا اگر قوه قضاييه اينقدر فعال شده كه به اين سرعت بعد از اتمام رياست جمهوري شخصي ،‌به پرونده شاكيان او رسيدگي ميكند پس چرا بعد از 10 سال به پرونده م. و نيز به پرونده ... رسيدگي نميكند؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
1
آقایان اصولگرای مخالف احمدی نژاد: آن موقع که کورکورانه و برخلاف هشدارها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و به نمایندگی از فتنه گران 88 با دولت احمدی نژاد سر جنگ آغاز کردید و آنچه را که سردمدار فتنه 88 خواسته بود با دستان نخبگان بی بصیرت اصولگرایان انجام شد . باید به فکر این روز می بودید که با آن روش بچگانه و متوهمانه که به هر حرف و هر عمل دولت خدمتگذار حمله کردید نه تنها خدمتی به نظام نمی کنید بلکه باعث تقویت جبهه فتنه و نفاق .... خواهید شد .
وحالا آنها هستند که به همه 8 سال خدمت دولت احمدی نژاد میتازند و همه آن خدمات را خیانت و فساد و تباهی میخوانند و هیچ یک از آن نخبگان بی بصیرت اصولگرایی که فرعیات را از اصول نتوانستند تشخیص دهند انگار امروز زبانهایشان را بریده اند و حد اقل از عملکرد خودشان هم دفاع نمیکنند (که در چهار سال اول و دوسال از دوره دوم ریاست جمهوری همه به همراه رهبر معظم انقلاب دولت احمدی نژاد را تایید میکردند و خدماتی غیر قابل مقایسه با کل سالهای قبل انجام شده بود )و میدان را برای ترکتازی فتنه گران باز گذاشته اند .
فلذا با این روش باید شاهد باشیم که فتنه گران 88 تک تک این نخبگان را به محکمه بکشند که چراهشت سال حکومت را از دست آنان خارج نمودند؟ و می بینید که از ایه الله مصباح یزدی و جبهه پایداری و صدا و سیما شروع کرده اند و نوبت همه خواهد رسید.
و در مقابل، بفرمان سران مستکبرین عالم و صهیونیستهای جهانی با پررویی تمام بدنبال آزادی فتنه گران 88 و سران ملعون انها هستند.
این سنت الهی است که اگر دست ولی خدا را نبوسیدید و اوامرش را عمل نکردید باید پای حاکم ظلم و ستم را ببوسید و در زیر لگدهای مستکبران حقیر و خفیف شوید.
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
1
2
خدانشاالله عقل بده.
جمشید
|
-
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
2
3
تقصیر خودته میخواستی نری تو شلوغی اگه راست مگی چکار به احمدی نژاد داره اینم دست مزد ادمای زحمت کش دلسوز
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار