کد خبر: 640473
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه حاضر است بابت گروگان‌گیری عذرخواهی کند، گفت: ارتباط ایران و آمریکا نباید اسیر گذشته و تاریخ باشد.


ابراهیم اصغرزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب، ضمن تایید اظهارات اخیرش درباره عذرخواهی کردن برای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: اگر منافع ملی کشورم حکم کند حاضرم بابت گروگان‌گیری عذرخواهی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که منافع ملی کشورمان با سیاست امپریالیستی آمریکا تناقض دارد، تصریح کرد: اینکه چه کسی منافع ملی را در کشور تعیین می‌کند افراد جناح‌ها و گروه‌ها نیستند بلکه یک مسئله ملی است که همه در اداره حاکمیت سهیم هستند و منافع ملی باید از طرف همه گروه‌های اجتماعی رعایت شود.

اصغرزاده ادامه داد: نباید به تندروها اجازه داده شود که منافع ملی کشورمان را تعیین کنند چرا که در هیچ کجای دنیا این گروه‌ها حق تصمیم‌گیری ندارند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه ایران و آمریکا رویکرد جدیدی را درپیش گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: ارتباط ایران و آمریکا نباید اسیر گذشته و تاریخ خودش باشد چرا که هر دو کشور رویکرد جدیدی را درپیش گرفته‌اند و باید رویکرد جدیدی اتخاذ شود.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
سیدجلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
1
2
گروهی مانند ... تسلیم بادند
عباس بیغم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
2
2
خدایا پناه میبریم به تو که اگر رحم نکنی یک شبه از حر بودن به شمر شدن سفر میکنیم و میدهیم ان ابرویی را که تو ارزانیمان داشتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
2
2
آقایان اصولگرای مخالف احمدی نژاد: آن موقع که کورکورانه و برخلاف هشدارها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و به نمایندگی از فتنه گران 88 با دولت احمدی نژاد سر جنگ آغاز کردید و آنچه را که سردمدار فتنه 88 خواسته بود با دستان نخبگان بی بصیرت اصولگرایان انجام شد . باید به فکر این روز می بودید که با آن روش بچگانه و متوهمانه که به هر حرف و هر عمل دولت خدمتگذار حمله کردید نه تنها خدمتی به نظام نمی کنید بلکه باعث تقویت جبهه فتنه و نفاق...خواهید شد .
وحالا آنها هستند که به همه 8 سال خدمت دولت احمدی نژاد میتازند و همه آن خدمات را خیانت و فساد و تباهی میخوانند و هیچ یک از آن نخبگان بی بصیرت اصولگرایی که فرعیات را از اصول نتوانستند تشخیص دهند انگار امروز زبانهایشان را بریده اند و حد اقل از عملکرد خودشان هم دفاع نمیکنند (که در چهار سال اول و دوسال از دوره دوم ریاست جمهوری همه به همراه رهبر معظم انقلاب دولت احمدی نژاد را تایید میکردند و خدماتی غیر قابل مقایسه با کل سالهای قبل انجام شده بود )و میدان را برای ترکتازی فتنه گران باز گذاشته اند .
فلذا با این روش باید شاهد باشیم که فتنه گران 88 تک تک این نخبگان را به محکمه بکشند که چراهشت سال حکومت را از دست آنان خارج نمودند؟ و می بینید که از ایه الله مصباح یزدی و جبهه پایداری و صدا و سیما شروع کرده اند و نوبت همه خواهد رسید.
و در مقابل، بفرمان سران مستکبرین عالم و صهیونیستهای جهانی با پررویی تمام بدنبال آزادی فتنه گران 88 و سران ملعون انها هستند.
این سنت الهی است که اگر دست ولی خدا را نبوسیدید و اوامرش را عمل نکردید باید پای حاکم ظلم و ستم را ببوسید و در زیر لگدهای مستکبران حقیر و خفیف شوید.
دختر کماندار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
2
1
آخه خفت تا چه اندازع خجالت آوره چقدر یه نفر باید ذلیل باشه که بره از امریکا عذرخواهی کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
0
0
باتوجه به سوابق اقای اصغرزاده جزئ این هم از ایشان انتظار نیست!
حرف تلخ
|
-
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
0
0
برو عذر خواهی کن اگه خواستی ....رو هم تقدیم کنید از شما.....که بعید نیست که ....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار