کد خبر: 640446
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
رادیو فردا در گزارشی مدعی شده است که سفر ایرانی ها به کشورهای حاشیه ای که از قیود اسلامی برخوردار نیستند مانند ارمنستان و ترکیه افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، رادیو فردا در گزارشی مدعی شده است که سفر ایرانی ها به کشورهای حاشیه ای که از قیود اسلامی برخوردار نیستند مانند ارمنستان و ترکیه افزایش یافته است.

در این گزارش ضمن نقد گردشگری حلال که چندی پیش از سوی رئیس مطرح شده بود افزوده است: تبلیغ گردشگری حلال در حالی است که بسیاری از خانواده های مدیران دولتی نیز مسافر این کشور ها هستند.

این سایت معاند در ادامه اسلامی سازی زا شکست خورده دانسته است و آورده است: جریان «اسلامی‌سازی» آن‌چنان در جامعهٔ ایران بدنام است که تنها اقلیت بسیار کوچکی هنوز از آن سخن می‌گویند. آنها که به رضایت و مقبولیت مردم باور دارند و می‌خواهند در مقاطعی بدان‌ اتکا کنند، مثل اصلاح‌طلبان و عملگرایان و اخیرا بخشی از سنت‌گرایان شریعت‌گرا، کمتر از آن سخن می‌گویند یا در باب آن اصولا ساکت هستند.

خاطرنشان می شود چندی پیش روحانی رئیس جمهور کشورمان که در سفری غیر رسمی به کیش رفته بود گفت: مناطق آزاد کشور با توجه به مقررات آسان در صادرات و واردات، نقش مهمی در اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی دارند. هر کدام از مناطق آزاد کشور ماموریت ویژه ای دارند و جزیره کیش با رویکرد توسعه گردشگری باید به سمت گردشگری حلال برود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
امیری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
0
سفرکردن خانواده مدیران بنظر بنده اشکال ندارد بشرطیکه بدانند ازهمه طرف زیر ذره بین هستند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار