کد خبر: 640357
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
حسین سبحانی‌نیا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت، احتمال زنده بودن جمشید دانایی‌فر وجود دارد و ممکن است جیش‌العدل برای مطالبه دیگری اورا نگه داشته باشد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرجام،حسین سبحانی‌نیا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد وضعیت جمشید دانایی‌فر به خبرنگارفرجام گفت: هنوز نسبت به شهادت جمشید دانایی‌فر اطمینان نداریم.

وی ادامه داد: احتمال زنده بودن جمشید دانایی‌فر وجود دارد، ممکن است گروه جیش‌العدل برای مطالبه دیگری او را نگه داشته باشند پس شهادت ایشان برای ما هنوز محرز نشده است.

حسین سبحانی‌نیا با بیان اینکه هیاتی برای پیگیری این موضوع اعزام می‌کنیم افزود: ما در کمیسیون امنیت ملی در این مورد صحبت کرده‌ایم، قرار است هیاتی برای بررسی جامع این موضوع از آغاز تا مرحله آزادی گروگان‌ها اعزام کنیم تا ببینیم مقصر چه کسانی هستند و کوتاهی در چه ناحیه‌ای صورت گرفته است.

وی در پایان افزود:نسبت به  پیگیری مسئله  جمشید دانایی‌فر بعد از برگشت این هیات و ارائه گزارش، احتمالا نشستی هفته آینده با حوزه‌های وزارت خارجه، کشور، اطلاعات و مرزبانی خواهیم داشت و این موضوع را با جدیت بیشتری پیگیری می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار