کد خبر: 640275
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
یک زنبوردار چینی با هدف تبلیغ برای مشتریانش و فروش عسل‌ بیشتر، بدن نیمه عریان خود را با بیش از 460 هزار زنبورعسل پوشاند.

«شی پینگ»، تاجر 34 ساله عسل اهل «چونگ کینگ» واقع در جنوب غربی چین، روز چهارشنبه بدن نیمه عریان خود را در حضور گروهی از عکاسان فرانسوی با بیش از 460 هزار زنبور عسل که جمعا بیش از 45 کیلوگرم وزن داشتند، پوشاند.

به این عمل اصطلاحا «ریش زنبوری» گفته می‌شود و در جهان از سوی افراد مختلفی انجام شده است. شبکه ویدئویی کتاب رکوردهای جهانی گینس رکورد ریش زنبوری را متعلق به یک فرد هندی به نام «ویپین سث» اعلام کرده که توانسته است 61.4 کیلوگرم زنبورعسل را روی صورت خود قرار دهد. این افراد با قرار دادن یک زنبور ملکه در داخل یک قفس کوچک و آویختن آن از بدن خود، زنبورهای دیگر را به سمت بدن خود جذب می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «شی» درباره این اقدام متحورانه خود گفت: راستش را بخواهید بسیار مضطرب بودم اما باید عسل‌های خود را برای فروش تبلیغ می‌کردم. من از گذشته با زنبورها سر و کله می‌زدم و از 22 سالگی این فعالیت را شروع کرده‌ام.

اگرچه این زنبوردار می‌گوید رکورد او با رکورد جهانی فاصله اندکی دارد اما مدعی شد وی این رکورد را بدون پوشیدن هیچ لباسی برجای گذاشته که از این حیث می‌توان آن را رکورد تازه‌ای به حساب آورد.

به نظر می‌رسد این فعالیت تبلیغاتی در شهر «چونگ کینگ» رواج زیادی یافته چرا که چندین تاجر عسل دیگر نیز در این اقدام نمایشی شرکت کرده‌اند. مهم‌ترین مسئله برای آماده شدن پیش از این اقدام این است که پیش از آن استحمام نکرده و از صابون استفاده نشود زیرا صابون زنبورها را تحریک می‌کند.

چین یکی از تولیدکنندگان عمده عسل در جهان است اما واردات عسل این کشور به دلیل ترس از تقلبی بودن این محصول به برخی از کشورها ممنوع اعلام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار