کد خبر: 640044
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
دروازه‌بان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است که اختلاف و حاشيه در پرسپوليس زياد است و همين مسئله باعث شده تا سرخپوشان به مشکل بخورند.

تسنیم: احمدرضا عابدزاده در مورد حضورش در مراسم سالگرد سيروس قايقران گفت: اگر در مراسم سالگرد قايقران حاضر شدم وظيفه‌ام را انجام داده‌ام و اميدوارم که قدر قهرمانان خودمان را در زمان حيات‌شان بدانيم. سال‌هاست که براي مراسم سالگرد سيروس به انزلي مي‌روم و فقط در اين سال‌ها يک سال در اين مراسم حضور نداشته‌ام. من کار خاصي نکرده‌ام و فقط وظيفه خودم را انجام داده‌ام.

 وي ادامه داد: قايقران بازيکني بزرگ و هم‌بازي خوبي بود که اخلاق خوبي داشت. اين مسئله نياز به توضيح من ندارد و همه با رفتار و منش قايقران آشنا هستند. قايقران کسي بود که در زمان حياتش قدرش را ندانستيم و در حقش کم‌لطفي کرديم. از اينکه قايقران در بين ما نيست هميشه افسوس مي‌خورم. انگار همين ديروز بود که او از دنيا رفت.

دروازه‌بان پيشين پرسپوليس در مورد کم شدن شانس قهرماني اين تيم اظهار داشت: همه چيز دست خود پرسپوليس بود اما بازيکنان اين تيم فرصت طلايي را براي قهرماني از دست دادند و حالا بايد منتظر اما و اگرهاي فراوان باشند. به اعتقاد من پرسپوليس براي کسب سهميه شانس زيادي دارد، چرا که 3 تيم بالاي سر پرسپوليس بازي‌هاي دشواري دارند و 2 تيم از اين 3 تيم (نفت و استقلال) شايد امتياز از دست بدهند.

عابدزاده در مورد مسائل و مشکلات مالي که اين روزها گريبانگير پرسپوليس شده است، خاطر نشان کرد: يک زماني بازيکنان به عشق پيراهن به پرسپوليس مي‌آمدند اما الان اين مسئله کم‌رنگ‌تر شده است. البته اين مسئله مربوط به تمام فوتبال ماست و تنها متوجه پرسپوليس نيست.

وي خاطر نشان کرد:‌ متاسفانه اختلافات و حواشي در پرسپوليس زياد است و همين مسائل به اين تيم ضربه زده است. من نبايد اين موضوع را بگويم اما دل‌ها يکي نيست و بين مسئولان وزارت ورزش، فدراسيون و باشگاه همدلي وجود ندارد که اين مسئله بسيار اثرگذار است.

دروازه‌بان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز اميدواري از اينکه سرخپوشان حداقل سهميه حضور در ليگ قهرمانان را کسب کنند، افزود: اميدوارم روز جمعه اتفاقي رخ بدهد که پرسپوليس بتواند سهميه آسيا را کسب کند، هر چند ديگر تيم‌ها بيکار ننشسته‌اند و مسلماً پرسپوليس در اهواز هم بازي سختي خواهد داشت.

کاپيتان پيشين تيم ملي فوتبال ايران در خصوص صدرنشيني تيم‌هاي نفت تهران و فولاد خوزستان در ليگ برتر و علت اين موضوع تاکيد کرد: ويژگي اين 2 تيم اين است که بسيار آرام و بدون حاشيه کار خود را انجام مي‌دهند. من به گل‌محمدي به خاطر تيمي که درست کرده تبريک مي‌گويم و اعتقاد دارم سهم يحيي در صدرنشيني نفت بسيار زياد است. نفت با چندين بازيکن جوان که قيمت‌شان بسيار پايين است تيم خوبي را تشکيل داده و بدون سروصدا کار مي‌کند.

وي ادامه داد: فولاد هم مانند نفت تيم بي‌حاشيه‌اي است که با اتکاء به دانش مربي خود توانسته در اينجاي جدول حضور داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار