کد خبر: 640042
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
سرمربی بایرن می گوید شاگردان دیوید مویس در مونیخ بازی تدافعی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

خبرآنلاین: سرمربی بایرن می گوید شاگردان دیوید مویس در مونیخ بازی تدافعی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان منچستر یونایتد خواهد بود. دو تیم در بازی رفت به تساوی 1-1 رضایت دادند و حالا باواریایی ها کار آسان تری نسبت به مهمان خود برای صعود به مرحله نیمه نهایی دارند. با این حال پپ گواردیولا اعتقاد دارد که منچستر یونایتد برای پیروزی در مونیخ بازی دفاعی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. مربی سابق بارسا در نشست خبری پیش از بازی گفت: «من فکر می کنم که آنها (بازیکنان منچستریونایتد) در عمق زمین خود جمع شوند. آنها بازی تدافعی را به نمایش خواهند گذاشت و هر لحظه به فکر ضد حمله هستند. این چیزی است که آنها به خوبی قادر به انجام آن هستند.»

او ادامه داد: «رویارویی با تیم های انگلیسی هرگز آسان نیست. یونایتد باشگاه بزرگی است. پیش از بازی رفت همه از شانس بایرن برای پیروزی حرف می زدند اما حالا مردم می دانند که منچستر می تواند در مونیخ برنده باشد. اما ما در خانه بازی می کنیم که این فاکتور مهمی به شمار می رود. اگر برنده شویم صعود می کنیم و در غیر این صورت حذف خواهیم شد. همه چیز به جزئیات بستگی دارد. بازیکنان من بعد از بازی در منچستر می دانند که یونایتد چگونه بازی می کند. آنها می دانند که یونایتدی ها بسیار قدرتمند هستند.»

گواردیولا همچنین در مورد شرایط بایرن و بازیکنان مصدوم این تیم گفت: «ما تنها 14 بازیکن را در اختیار داریم و بنابراین من برای این دیدار انتخاب زیادی نخواهم داشت.»

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
0
0
این کجاش جنگ روانیه بنده خدا خیلی هم شریف و با وجدان و بر اساس واقعیت صحبت کرده شما مصداق اون ضرب المثلی که میگه کافر همه را به کیش خود پندارد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار