کد خبر: 639825
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
برادر ورزشکار بازداشت شده ایرانی در تایلند به اقدامات وزارت امور خارجه درباره پیگیری وضعیت برادرش خوش‌بین نیست.
 
برادر رحمت اسدی، ورزشکار بازداشت شده ایرانی در تایلند اظهار داشت: همان‌طور که در برخی رسانه‌ها هم منتشر شده است، پلیس تایلند برادرم را که به همراه تیم پینت‌بال ایران در این کشور حضور داشت، دستگیر کرد و سپس او را به دبی فرستاد. در دبی به او اتهام آدم‌ربایی زده‌اند و در حال حاضر وضعیت او اصلاً مشخص نیست.

وی ادامه داد: من از ۱۰ فروردین ماه پیگیر وضعیت برادرم از طریق وزارت امورخارجه ایران هستم و تا یک‌شنبه هیچ اقدامی انجام نشده بود و روز یک‌شنبه وزارت امورخارجه جلسه‌ای را با من گذاشت تا به نوعی پس از یک‌هفته به این مسئله رسیدگی کند که من اصلاً نسبت به این اقدامات خوشبین نیستم.

برادر رحمت اسدی، ورزشکار ایرانی افزود: اقدام دولت تایلند در دستگیری برادرم و انتقال او به دبی بدون هماهنگی با سفارت ایران در تایلند اهانت به کشورمان است و نمی‌دانم چرا در این باره هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد. خانواده‌مان به شدت نگران وضعیت برادرم هستند، مادرم با ناراحتی قلبی روبرو است و همسر او نیز در شرایط روحی نامناسبی قرار دارد.

اسدی خاطرنشان کرد: امیدوارم در این‌باره مسئولان وارد عمل شوند و اقدامات مناسبی انجام بدهند. برادرم از قهرمانان پینت بال است و ده‌ها عناوین کشوری و بین‌المللی دارد و به هیچ عنوان سوء سابقه نه در کشور و نه در سطح بین‌الملل هم ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رحمت اسدی ورزشکار ۳۲ ساله و عضو تیم ملی پینت بال ایران است برای شرکت در بازی‌های آسیایی راهی کشور تایلند شده بود که در سومین روز مسابقات توسط نیروهای امنیتی تایلند دستگیر و سپس به پلیس دبی در کشور امارات تحویل داده شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار