کد خبر: 639633
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
همسر شهيد مددخاني در گفت‌‌وگو با «جوان‌آنلاين»:
پيكر شهيد علي مددخاني امروز از محله ستارخان به سمت گلزار شهداي بهشت زهرا(س) تشييع شد اما در كمال ناباوري بنياد شهيد مجوز دفن اين شهيد بزرگوار را در قطعه شهدا صادر نكرد.
زینب صناعی
جوان‌آنلاين: 16فررودين ماه امسال بود كه جانبار بسيجي آمر به معروف «مسعود مددخاني» پس از 19 سال تحمل درد جانبازي در بيمارستان بقيه الله تهران به شهادت رسيد؛ امروز پيكر اين شهيد بزرگوار از محله ستارخان به سمت گلزار شهداي بهشت زهرا(س) تشييع شد اما بنياد شهيد مجوز دفن اين شهيد بزرگوار را در قطعه شهدا صادر نكرد.
 

علی مددخانی فردي‌ست كه 19 سال پيش در حين انجام ماموريت و اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منكر در منطقه فلاح تهران و در ساختماني نيمه كاره مورد تعرض و حمله اراذل و اوباش اين منطقه قرار گرفته و دچار ضايعه نخاعي شده بود كه پس از سال ها و در سن 45 سالگي به شهادت رسيد.
 

گفته مي‌شود مسئولان بنياد شهيد صبح امروز و در حالي كه پيكر اين شهيد از بيمارستان به سمت بهشت زهرا(س) براي دفن تشييع مي شد با دفن وي در قطعه شهدا مخالفت كرده و با وجود اصرار خانواده اين شهيد از صدور مجوز خودداري كردند.
 

شنيده ها حاكي از آن است كه درحال حاضر پيكر شهيد مددخاني در سردخانه بهشت زهرا(س) نگهداري مي شود كه البته تلاش ها براي صدور مجوز دفن او در قطعه شهداي بهشت زهراي تهران ادامه داد.
 

همسر شهيد در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» با تاكيد بر اينكه همسرم در سپاه خدمت مي كرده است، گفت: بر اساس پرونده ها، همسرم معلول حين خدمت در سپاه محسوب مي شود اما هرگز پرونده جانبازي در بنياد شهيد نداشته است.
 

 وي تصريح كرد: با پيگيري هاي مسئولان سپاه قرار شد وي در قطعه صالحين دفن شود و آنها در حد بضاعت خويش تلاش هاي خود را انجام دادند اما شهيد مددخاني نزديك به 20 سال رنج كشيدند و هميشه دوست داشتند در كنار دوستان شهيدشان در قطعه شهداي بهشت زهرا(س) تهران به خاك سپرده شوند.
 

همسر شهيد مددخاني با بيان اينكه همسرش داراي ايمان بالا و پيرو مقام معظم رهبري به معناي واقعي بود، اظهار كرد: 4 سال بود كه نمي توانستيم همسرم را از خانه بيرون آوريم اما وقتي بعد از آن مدت وي را از خانه بيرون آورديم حتي تحمل نور آفتاب را نداشت كه بر چشمانش بتابد.
 

به گفته وي، با هماهنگي هايي كه با روابط عمومي بنياد شهيد داشته ايم قرار است بنياد شهيد تعيين تكليف كند و براي شهيد كميسيون تشكيل دهند كه اميدواريم زودتر اين مسئله به سرانجام نيكي برسد و همسرم در قطعه شهدا همان جايي كه آرزويش را داشت، دفن شود.
 

يادآور مي‌شود چندي پيش نيز پس از شهادت شهيد "علي خليلي" كه وي نيز از شهداي آمر به معروف بود، بنياد شهيد با دفن وي نيز در قطعه شهدا مخالفت كرده بود كه پس از تلاش هاي فراوان وي در قطعه شهدا و در نزديكي مزار شهيد چمران به خاك سپرده شد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
1
4
این هم از معجزات دولت اعتدال و تدبیر است که با شهید آمر به معروف اینگونه بی مهری شود و در عوض سران فتنه 88 در ایام نوروز توسط مسئولین دولتی و وزرا مورد تجلیل و تمجید و قرار گیرند.
پاسخ ها
راه راست
| Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
شما از معجزات دولت پاکدست که تا قرن ها یقه ی اقتصاد ایران را خواهد گرفت سخن بگو
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
2
2
در عوض برای دفن دوتا بازیگر فاسد خارج نشین 100 میلیون از بیت المال خرج میکنن و در قطعه هنرمندان دفن میشن.
حتما اینم نوعی تدبیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
2
1
امیدوارم دوره اعتدال و تدبیر وصل به فتنه گران عاشق آمریکا زودتر ...
پاسخ ها
یک آگاه
| Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
شما اصولگریان ... چه کردید؟؟اوضاع کنونی یارانه و اقتصاد و تولید و پیری جمعیت تقصیر کیست؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
2
0
با سلام ارزشهای اسلامی والهی را قربانی جناح بندی ها نکنیم
اسلام دین مهربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
0
0
من کاری به این خبر و دفن کردن یا نکردن فرد نامبرده ندارم،هرکه بوده خدا بیامرزدش،اما باید به یاد داشته باشیم فردی که امر به معروف و یا نهی از منکر می کند خود باید جز پاک ترین افراد زمان باشد،ما مسلمان هستیم و از تاریخ خبر داریم،در زمان پیامبر هم اینگونه نبوده که هر کسی مردم را امر به معروف ونهی از منکر کند.
مرتضی محت حضرت زهرا
|
United States
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
0
0
سلام واقعامتاسفم که برخی افراد... میان ازاین قدام ... دفاع میکنن ...
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
0
0
متاسفانه اسم بنیاد شهید دولت تدبیر و کلید به بنیاد شهید دولت تحقیر و ... و قفل تغییر نام داده و در ضمن به بسیجیا و سپاهیا و آمرین امر به معروف و نهی از منکر و ناجاییها و جانبازان علی الخصوص جانبازان شیمیایی و جانبازان آمر به معروف و نهی از منکر تاکید میکنم که تا اطلاع ثانوی شهید نشويد که بنیاد شهید فعلا مجوز خاک سپاری به شما عزیزان رو در قطعه ی شهدا رو نمیده الا در چند صورت 1 _ از دریافت یارانه انصراف داده باشید و بعد از اثبات عدم دریافت یارانه توسط خانواده ی شما در وزارت اقتصاد مجوز خاک سپاری شما در قطعه ی شهدا داده میشود . 2 _ در قسمت وصیت نامه ی خودتون عرض ارادتی نسبت به آقای ...و سران فتنه و شهدای فتنه و خانم اشتون و آقای اوباما و تمامیه مزدوران دنیا داشته باشید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار