کد خبر: 639620
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
ستار بهشتی کارگر وبلاگ‌نویسی بود که در آبان 91 ماه در بازداشتگاه پلیس فتا کشته شد.

 

بازپرس معتقد بود که قاتل انگیزه قتل نداشته و ضرباتی که به ستار بهشتی وارد کرده کشنده نبوده است در حالی که ضربات وارد شده به او سبب خون‌ریزی ریه، کبد و زیر پروانه مغز او شده بود و در اثر همین خونریزی و نرسیدن اکسیژن لازم به این ارگان‌ها، وی فوت کرده است.
وکیل مدافع اولیای دم ستار بهشتی می‌گوید موکلانش در جلسه محاکمه متهم به قتل فرزندشان شرکت نمی‌کنند.


ستار بهشتی کارگر وبلاگ‌نویسی بود که در آبان 91 ماه در بازداشتگاه پلیس فتا کشته شد.
پس از آن، پرونده‌ قتل ستار بهشتی در شعبه یک بازپرسی دادسرای امور جنایی پایتخت باز شد.

این پرونده پس از کش‌وقوس‌های فراوان منجر به صدور کیفرخواست با اتهام قتل شبه‌عمد برای یکی از ماموران پلیس فتا شد، ولی با اعتراض وکیل‌مدافع اولیای دم ستار بهشتی پرونده به دادگاه عمومی ارجاع شد و این مرجع در نهایت نظر دادستانی مبنی بر شبه‌عمد بودن قتل ستار بهشتی را تایید کرد.

پس از رد اعتراض پورفاضل به کیفرخواست در شعبه 1057 دادگاه عمومی، این شعبه، 19 فروردین 93 را برای رسیدگی به اتهام قتل شبه عمد ستار بهشتی توسط یکی از ماموران پلیس فتا تعیین کرد.

بعد از آن، گیتی پورفاضل با اعلام انصراف موکلانش از پیگیری پرونده با اتهام قتل شبه عمد، گفت: بازپرس معتقد بود که قاتل انگیزه قتل نداشته و ضرباتی که به ستار بهشتی وارد کرده کشنده نبوده است در حالی که ضربات وارد شده به او سبب خون‌ریزی ریه، کبد و زیر پروانه مغز او شده بود و در اثر همین خونریزی و نرسیدن اکسیژن لازم به این ارگان‌ها، وی فوت کرده است.

وی گفت: اولیای دم ستار بهشتی معتقد به عمدی بودن قتل فرزندشان هستند و با توجه به اینکه قصد دریافت دیه ندارند در جلسه دادگاهی که 19 فروردی برگزار می‌شود شرکت نخواهند کرد.
 
 
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار