کد خبر: 639594
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: قیمت قطعی بنزین تا شب قبل از افزایش قیمت اعلام نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: قیمت قطعی بنزین تا شب قبل از افزایش قیمت اعلام نمی‌شود.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه در حاشیه نشست سراسری استانداران و فرمانداران سراسر کشور در خصوص زمان آغاز مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، گفت: مرحله دوم هدفمندی شروع شده، اما مراحل ثبت‌نام آن از 20 فروردین آغاز می‌شود.

وی افزود: بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام فرصت دیگری در اختیار کسانی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند داده می‌شود و پس از آن اجرای کار ادامه می‌یابد.

معاون اول رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی در خصوص قیمت قطعی بنزین در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، تصریح کرد: هنوز قیمت بنزین اعلام نشده، چرا که بنزین جزو کالایی است که در مقطعی که بخواهیم اجرا کنیم شب قبل از آن اعلام می‌شود و هنوز قیمت قطعی برای آن تصویب نشده است.

جهانگیری در خصوص سقف حقوقی تعیین شده برای یارانه‌بگیران، گفت: در مرحله ثبت‌نام مردم را به 5 گروه درآمدی تقسیم کرده‌ایم. در واقع مردم خود انتخاب می‌کنند که جزو کدام گروه هستند و علت این است که دولت تلاش دارد در مرحله اول با اعتمادی که به مردم دارد آنها خود تشخیص دهند که این یارانه در زندگی آنها نقش تعیین کننده‌ای ندارد تا از دریافت یارانه انصراف بدهند.

وی در پایان تصریح کرد: قانون به ما گفته که نیازمند را مشخص کنید و ما نیز اعلام کردیم که پس از آنکه مردم سطح درآمدیشان را اعلام کردند دولت تصمیم می‌گیرد که نیازمند جزو کدامیک از سطوح تعیین شده از سوی دولت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار