کد خبر: 639506
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷
رییس جمهوری در پیامی آزادی مرزبانان ایرانی را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تبریک گفت.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی رییس‌جمهوری در پیامی آزادی مرزبانان ایرانی را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تبریک گفت.

متن پیام حسن روحانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت غیور و سرافراز ایران

آزادی مرزبانان عزیز و دربندمان را که روزهای سخت و تاریکی را پشت سر گذاشتند به شما مردم شریف ایران و به مقام معظم رهبری و فرماندهی کل نیروهای مسلح، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

خوشحالم که روزهای پرمحنت اسارت سربازان جان برکفمان به سرآمد و این عزیزان پس از تحمل رنج دوران سخت جدایی ، به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

شادباش ویژه به خانواده‌های این عزیزان که با پیشه کردن صبر، امید خود را حفظ کردند تا با تدبیر دولت و مسئولین امنیتی کشور، آزادی عزیزان خود را شاهد باشند. امید آنکه تروریسم و خشونت در منطقه ما برچیده شود و فضای سوء ظن و کدورت برای همیشه از میان برود.

از همه مسئولین مربوطه به ویژه وزارتخانه های کشور، اطلاعات و خارجه و صدا و سیما می خواهم تا روشن شدن وضعیت پنجمین مرزبان فداکار وطن، لحظه ای از پای ننشسته و هرچه سریعتر موجبات رفع نگرانی خانواده بردبار و شریف او را فراهم آورند.

بی‌تردید اینگونه حوادث نفرت انگیز که توسط تعداد اندکی از پیروان فرقه جهل و جور و جنایت، گاه و بیگاه به وقوع می‌پیوندد، اگر چه کام مردم عزیزمان را تلخ می کند اما اراده ملت و مسئولین را برای ایستادگی بر آرمان های رفیع خویش و مبارزه با اذناب دشمنان نظام و کشور روز به روز قوی تر و مستحکم تر خواهد نمود.

این موفقیت یکبار دیگر نشان داد که موضع جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریسم و خشونت، یک موضع قاطع، اصولی و تغییر ناپذیر است و در مقابل همه فشارهای سیاسی و تبلیغاتی تا رسوایی و شکست کامل افراط گرایان و همه حامیان خارجی آنان ایستادگی خواهد کرد، حمایت همه مردم و شخصیت‌های دینی و سیاسی اعم از شیعه و سنی از این برخورد قاطع ثابت کرد که تروریست‌ها از دستاویز کردن تفاوت‌های مذهبی هیچ سودی نخواهند برد و مورد انزجار همه مذاهب و گروه های سیاسی کشورند.

لازم می‌دانم از همه مرزبانان دلیر، فرماندهان و سربازانی که دوران خدمت مقدس سربازی خود را با رشادت و شجاعت در پاسداری و حراست از مرزهای جغرافیایی کشورمان سپری نموده و نقشه‌های تجاوزگرانه هر متجاوزی به آب و خاک ایران سرافراز را نقش بر آب می‌کنند، سپاسگزاری نموده و توفیقات و عزت آنان را از خداوند متعال مسالت دارم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار