کد خبر: 639425
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با قدردانی از انصراف‌دهندگان از دریافت یارانه نقدی تاکید کرد: حتی این افراد نیز از تمامی خدمات و تسهیلات دولتی برخوردار خواهند شد.

محمدباقر نوبخت اظهار کرد: بدون تردید کسانی که در مرحله‌ی دوم هدفمندی یارانه‌ها از ثبت‌نام برای دریافت یارانه نقدی انصراف دهند خدمت بزرگی به جامعه خواهند کرد.

وی افزود: دولت سپاسگزار کسانی خواهد بود که برای رفاه بیشتر جامعه از ثبت‌نام برای دریافت یارانه نقدی کناره‌گیری می‌کنند.

نوبخت در مورد ذهنیت ایجاد شده در جامعه مبنی بر این‌که در صورت عدم ثبت نام از سایر خدمات و مزایای ناشی از اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها محروم خواهند شد، بیان کرد: دولت قطعا شرایطی را فراهم می‌آورد که تمامی انصراف‌دهندگان و به‌طور کلی افراد نیازمند به خدمات ارائه شده از آن برخوردار شوند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور خاطر نشان کرد: با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تمامی تسهیلات مرتبط با کمک به حرکت چرخ تولید هم‌چنین خدمات بیشتری که در بخش بهداشت و درمان انجام خواهد شد، به تمامی افراد حتی به کسانی که ثبت نام نکرده‌اند، تعلق می‌گیرد.

نوبخت هم چنین در مورد برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد سقف درآمدی از سوی دولت نیز یادآور شد: تمامی اطلاعات حتی معیار درآمدی برای دریافت یارانه نقدی در فرم‌هایی که در روز بیستم فروردین‌ماه اعلام می‌شود مشخص خواهد شد.

منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
عباس بیغم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
0
خدمت بزرگ به جامعه یا مه افرید جزایری زنجانی خاوری و . . .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
0
اگر عقلانیت و اعتدال و تدبیر این است که روز افتخار و اقتدار ملی را به روز تثبیت فقر و فلاکت ملی تبدیل میکند .خدایا ما را از همه این مواهب و همه این عقلای معتدل و مدبر محروم فرما.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار