کد خبر: 639266
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت از موافقت مالک این باشگاه با واگذاری آن خبر داد.

صادق رئیسی‌کیا با اعلام خبر موافقت بابک زنجانی با واگذاری باشگاه راه‌آهن سورینت، گفت: پیرو موافقتی که دادستانی کل کشور برای واگذاری باشگاه اعلام کرده بود توانستیم موافقت بابک زنجانی، مالک باشگاه را هم بگیریم. از همین رو مذاکراتمان را با دو خریدار آغاز کردیم ولی ادامه آن به بعد از بازی با استقلال خوزستان موکول شد. خوشبختانه با توجه به نتیجه‌ اخیر تیم و پیروزی مقابل استقلال خوزستان ماندن راه‌آهن در لیگ تقریبا قطعی شده بود و از امروز (شنبه) ادامه مذاکرات را آغاز می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن با بیان این که زنجانی تنها با کلیات واگذاری موافقت کرده و هنوز توافقی بر سر قیمت و نحوه پرداخت صورت نگرفته است، گفت: خریدارهایی که پیشنهاد داده‌اند از بخش صنعتی و ساختمانی هستند. آنها نیز علاقه دارند پرونده‌ واگذاری زودتر بسته شود و کارشان را برای فصل آینده شروع کنند. زمان زیادی هم نداریم و بسیاری از تیم‌ها از هم اکنون در حال بستن تیم‌هایشان هستند. فکر می‌کنم کارگشاترین راه این است که امور واگذاری به سرعت انجام شود. اگر تیم با این هجمه از این بدهی‌ها بخواهد در فصل آینده شرکت کند، با مشکل روبرو خواهد شد. با این حال زمان اتمام واگذاری و بسته شدن این پرونده‌ به روند مذاکرات بستگی دارد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا خریدارها با پرداخت بدهی یازده میلیاردی باشگاه موافقت کرده‌اند یا نه؟ گفت: ما رقم بدهی را واقعی اعلام کردیم. بخش‌هایی از دیون باشگاه مربوط به مالیات است و پرداخت آن مربوط به سازمان خصوصی سازی می‌شود. به همین دلیل ما برخی دیون را در بدبینانه‌ترین حالت در نظر گرفتیم تا خریدار بتواند بهتر تصمیم بگیرد. البته علت انباشته شدن بدهی‌ها این است که در فصل جاری تنها 30 درصد از قراردادها را پرداخت ‌کرده‌ایم.

رئیسی کیا در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که آیا شروطی برای خریداران در زمینه حفظ نیروی انسانی باشگاه از جمله کادر فنی بازیکنان داشته است یا نه؟ گفت: فعلا به این مرحله نرسیده‌ایم و در این زمینه باید در آینده مذاکراتی داشته باشیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار