کد خبر: 639253
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
حمید رسایی گفت: نمایندگان تهران خواستار پاسخگویی وزیر نفت پیرامون ادعایش درباره پول گرفتن یکی از وزرای دولت دهم از شیوخ اماراتی و در پی آن گریه حسن روحانی شدند.



حمید رسایی گفت: نمایندگان تهران خواستار پاسخگویی وزیر نفت پیرامون ادعایش درباره پول گرفتن یکی از وزرای دولت دهم از شیوخ اماراتی و در پی آن گریه حسن روحانی شدند.

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اصل 90 خانه ملت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در بیان جزئیات سوالش از بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: سوال ما درباره بررسی ادعای وزیر نفت در خصوص پول گرفتن یکی از وزرا دولت دهم از شیوخ اماراتی و گریه آقای روحانی به همین دلیل در جلسه هیأت دولت است.

وی با بیان اینکه سوال مذکور در جلسه کمیسیون انرژی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، یادآور شد: آقای زنگنه پاسخ‌های روشنی به این سوال ندادند و مستنداتی نیز درباره ادعای خود نداشتند و این در حالی است که ما مستندات دیگری در این زمینه داریم.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی همچنین ابراز تاسف کرد که اظهارات آقای زنگنه مورد بهره‌برداری رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های بیگانه قرار گرفت که این از نگاه وکلای ملت سیاه نمایی تشخیص داده شد و سوال از وزیر نفت را در پی داشت.

حمید رسایی اعلام کرد که سوال یاد شده توسط وی، علی‌اصغر زارعی و روح‌الله حسینیان (دیگر نمایندگان تهران) از بیژن زنگنه وزیر نفت پرسیده شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد که سوال از وزیر نفت در جلسه سه‌شنبه این هفته مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، اولین جلسه علنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال جدید فردا (یکشنبه) پس از تعطیلات عید نوروز تشکیل می‌شود.

قرار است در جلسات علنی این هفته پارلمان سوال حجت‌الاسلام رسایی، علی‌اصغر زارعی و حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نمایندگان تهران از بیژن زنگنه وزیر نفت مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
0
0
نمایندگان محترم مجلس این برنامه ای که برای مشغول نمودن وزرای محترم دولت آقای روحانی دارید شما را بجایی نمی رساند جز آب به آسیاب دشمن می ریزید و تاریخ گواه خواهد داد ودشمنان ایران عزیز روسیاه خواهند شد
گگه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
0
حسین جان به فکرحسن نباش منظور...رامیگویم . توهم به فکرروسیاهی ز... هاباش
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار