کد خبر: 639240
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: با تلاش پلیس و تعامل خوب رانندگان در تعطیلات نوروز امسال میزان سوانح رانندگی منجر به فوت از کاهش 23 درصدی فوت شدگان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل برخوردار شده است.
ازادپور
 

 

علی دولتی ادامه داد: با وجود افزایش حجم سفرهای مردم در ایام نوروز با کاهش حوادث رانندگی در جاده‌های استان ایلام مواجه بوده‌ایم.

وی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس تا امروز تصادفات فوتی در محورهای درون شهری و برون شهری استان 33 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت که براساس آمارهای موجود آمار کشته‌های تصادفات در این ایام و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 23 درصد کاهش یافته است.

دولتی از کاهش 21 درصدی وقوع سرقت در این ایام خبر داد و گفت: بر اساس آمارهای موجود وقوع سرقت منزل و مغازه به ترتیب 21 و 23 درصد کاهش یافته است.

وی همچنین از کاهش 32 درصدی سرقت لوازم داخل خودرو در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اجرای کامل طرح نوروزی جرایم در سطح استان روند کاهشی داشته است.

دولتی یادآور شد: در این مدت با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان 94 درصد سرقت‌های اتفاق افتاده نیز کشف و عاملان آنها نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با قدردانی از همراهی خوب مردم با پلیس اظهار داشت: تلاش همه جانبه‌ای از سوی تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات رسان در تعطیلات نوروزی امسال صورت گرفت به طوری که عزم جهادگونه این نهادها رضایت‌مندی حداکثری مردم را به دنبال داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها