کد خبر: 639194
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
میزان فروش کل فیلم های اکران نورزی در سینما آزادی ۸۷۰ میلیون تومان بوده است.
طبق اعلام آمار فروش اکران نوروزی فیلم‌ها توسط پخش‌کنندگان آثار، فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی با فروش ۱۱۵ میلیون تومان در روز ۱۲ فروردین‌ماه در تهران نسبت به فروش ۸۰ میلیون تومانی فیلم «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی در روز ۱۱ فروردین‌ماه در تهران رکورددار بیشترین فروش روزانه در بین آثار نمایش داده شده در اکران نوروزی سال ۹۳ در تهران است.
علی سرتیپی پخش کننده فیلم سینمایی «معراجی ها» و «چ» در توضیح جزئیات فروش این ۲ فیلم سینمایی در اکران نوروزی به خبرنگار مهر گفت: مجموع فروش فیلم سینمایی «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی تا پایان فروردین‌ماه معادل ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان بوده است. از مجموع این آمار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به فروش «معراجی ها» در تهران و باقی آمار فروش این فیلم متعلق به شهرستان بوده است.

وی افزود: فروش فیلم «معراجی‌ها» در تهران در روز دوشنبه ۱۱ فروردین‌ماه ۸۰ میلیون تومان به عنوان بیشترین فروش روزانه این فیلم در تهران بوده است. همچنین «معراجی ها» تا امروز در مشهد ۴۰۰ میلیون، در اصفهان ۲۵۰ میلیون و در استان البرز ۱۷۰ میلیون تومان فروش داشته است. این رقم با توجه به این نکته که فروش در شهرستان ها را دیرتر از تهران شروع کردیم آمار خوبی است، به عنوان مثال روز سه شنبه ۱۲ فروردین ماه فروش «معراجی ها» در مشهد معادل ۲۰ میلیون تومان بوده است.

این پخش کننده سینما در ادامه با ارائه آمار فروش فیلم سینمایی «چ» گفت: اکران فیلم سینمایی «چ» را نسبت به «معراجی ها» دیرتر شروع کردیم و تا این لحظه فروش فیلم «چ» معادل ۷۸۰ میلیون تومان بوده که ۵۰۰ میلیون تومان متعلق به فروش فیلم در تهران است.

سرتیپی یادآور شد: غیر از اکران فیلم سینمایی«چ» در نوروز، اکران این فیلم در دانشگاه ها را نیز داشتیم که آمار به دست آمده از فروش «چ» در دانشگاه ها ۱۳۰ میلیون تومان بوده است. طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است در ادامه اکران نوروزی این فیلم سینمایی، اکران دانشگاه ها را نیز از سر بگیریم.

سرتیپی در ادامه متذکر شد: البته در برخی از شهرستان ها که فیلم ارسال نشده بود خودمان اقدام به پخش و نمایش فیلم کردیم که نسبت به پیش بینی خودمان، فیلم «چ» فروش خوبی داشت. به عنوان مثال فروش این فیلم سینمایی در شهر میبد ۶ میلیون تومان بوده است. همچنین فروش این فیلم سینمایی در روز ۱۲ فروردین‌ماه معادل ۱۵ میلیون و در روز ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴ میلیون تومان در سینما آزادی بوده است و پیش بینی می کنیم فروش این فیلم سینمایی در ادامه اکران نوروزی سیر صعودی خواهد داشت.

همچنین حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم سینمایی «طبقه حساس» از فروش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی این فیلم در تهران و شهرستان ها خبر داد و گفت: فروش فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی در تهران و شهرستان ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده و قرار است از امروز تعداد سینماها در شهرستان ها افزایش پیدا کند.

وی در ادامه افزود: فروش این فیلم سینمایی تنها در روز ۱۲ فروردین‌ماه در تهران ۱۱۵ میلیون تومان بوده است. بررسی آمار فروش «طبقه حساس» در تهران نشان می دهد که این فیلم نسبت به فیلم «معراجی ها» در تهران فروش بیشتری داشته است. این در حالی است که پخش فیلم سینمایی «معراجی ها» ۱۵ روز زودتر از «طبقه حساس» در تهران و شهرستان ها آغاز شده است و پیش بینی می کنیم تازه ترین اثر سینمای کمال تبریزی رکورددار اکران نورزی سال ۹۳ در تهران باشد.

علیرضا سعیدی پور نیز از آمار فروش فیلم های نورزوی در سینما آزادی خبر داد و به خبرنگار مهر گفت: فیلم سینمایی «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی از آغاز تا امروز در سینما آزادی ۲۹۰ میلیون تومان فروخته است. فیلم سینمایی «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی ۲۳۰ میلیون تومان در این سینما فروخته است. فیلم‌های سینمایی«چ» به کارگردانی اراهیم حاتمی کیا نیز ۲۰۰ میلیون تومان، «خط ویژه» به کارکردانی مصطفی کیایی ۱۳۰ میلیون تومان و «با دیگران» به کارگردانی ناصر ضمیری ۱۶ میلیون تومان در سینما آزدی فروخته‌اند.

مدیر سینما آزادی در پایان افزود: میزان فروش کل فیلم های اکران نورزی در سینما آزادی ۸۷۰ میلیون تومان بوده است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار