کد خبر: 639122
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
ایام فاطمیه ای در محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیه الله العظمی خامنه ای مد ظله مداحی کردم ؛ اواخر مداحی به حضار در مجلس گفتم حالا همه دستها را بیارن بالا و چند مرتبه صدا بزنند یا زهرا.
به گزارش جهان یکی از مداحان مشهور جناب آقای حاج عباس حیدرزاده در برنامه نینوا که از شبکه رادیو معارف پخش شد خاطره ای را نقل کرد.
 
وی گفت: ایام فاطمیه ای در محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیه الله العظمی خامنه ای مد ظله مداحی کردم ؛ اواخر مداحی به حضار در مجلس گفتم حالا همه دستها را بیارن بالا و چند مرتبه صدا بزنند یا زهرا.
 
بعد از پایان مداحی برای احترام و عرض ادب خدمت مقام معظم رهبری رسیدم، ایشان بعد از احوالپرسی به این مضمون فرمودند: فلانی ما در هیچ کجا نه در منابع شیعه و نه در منابع سنی نداریم که در هنگام بردن نامی غیر از خدا دستان خود را بالا ببرید.از این به بعد این کار را نکنید و به دیگر مداحان هم این مطلب را بگو . وقتی شما این کار را بکنید بهانه به دست دیگران می افتد و می گویند ببینید آنها در کنار نام خدا برای ائمه هم دستان خود را بالا می برند. 

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
kazeroni
|
UNITED STATES
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
0
0
خداوند اقا برای ما حفظ کند
رضا ایران نژاد از شهر مقدس قم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
0
0
بسمه تعالی-سلام. متاسفانه بدعتها دمار از روزگار اسلام ناب وحقیقی در می اورد. تازگیها بدعت تازه دیگری هم پابه عرصه وجود گذاشته و ان لخت شدن عزاداران به هنگام عزاداری است که اگر جلوی این بدعتها وخرافات گرفته نشود-فردا دیگر دیر است. ای کاش درهمه موضوعات گوش به توصیه های الهی رهبرمعظم انقلاب میکردیم. ولی افسوس کو گوش شنوا؟؟؟
صلاح
|
IRAQ
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
0
متاسانه در این رابطه کار کم شده وواقعا بهانه به دست دیگران دادیم وبسیاری از این مداحان عزیز هرچه می دانند می گویند در حالیکه حقایقی وجود دارد که بنابه مصلحت اسلام باید مکتوم بماند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار