کد خبر: 639032
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری جام جهانی 2014 برزیل، رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به رئیس سازمان لیگ برتر مواردی را مطرح کرد.
ایسنا: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری جام جهانی 2014 برزیل، رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به رئیس سازمان لیگ برتر مواردی را مطرح کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درنامه خود به مهدی تاج رئیس سازمان لیگ کشور آورده است: با توجه به مصوبات ستاد جام جهانی 2014 برزیل و توجه ویژه مبنی بر تحقق برنامه های تدوین شده و موفقیت هر چه بیشتر تیم ملی کشورمان در این دوره از بازیها، سازمان لیگ کشور باید نسبت به اجرای تقویم مسابقاتی فصل 93-92 لیگ خلیج فارس و لیگ آزادگان طبق برنامه ابلاغی اقدام کند.

در ادامه این نامه آمده است: در هفته های پایانی مسابقات مذکور، به منظور پیش بینی تمهیدات لازم و بررسی دقیق عملکرد فنی و رعایت اکید اخلاق حرفه ای از سوی کلیه تیمها در انجام رقابتهای سالم و جوانمردانه، علاوه بر نماینده سازمان لیگ نسبت به اعزام ناظرین ویژه با هماهنگی کمیته اخلاق و کمیته انضباطی اقدام و یک نسخه از گزارش مسابقات را به فدراسیون جهت اقدام بعدی ارائه کند.

در پایان نامه رئیس فدراسیون فوتبال به تاج آمده است: اسامی بازیکنان تیم ملی از تاریخ 23 فروردین از سوی فدراسیون اعلام می شود که ملی پوشان باید خود را به اردوی تیم ملی معرفی کنند. همچنین از سوی باشگاههای آنان باید همکاریهای لازم با تیم ملی صورت گیرد، در غیر اینصورت حسب مورد ارکان قضائی فدراسیون پرونده مفتوح و برابر مقررات رسیدگی خواهد شد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار