کد خبر: 638627
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فلسطین را تابلویی از ظلم 60 ساله ابرقدرت‌ها علیه یک ملت مظلوم دانست و گفت: چراغ سبز ابرقدرت‌ها و گاهی کمک‌های تسلیحاتی و سیاسی آنها به رژیم غاصب اسرائیل، ظلم به مردم مظلوم را مضاعف کرده است.
فارس: هاشمی رفسنجانی عصر دیروز در دیدار هیأت گروه بین المللی بحران، با تحسین تلاش‌ها برای جلوگیری از ایجاد شعله های جنگ بین انسانها، گفت: در دنیایی که هر روز شاهد جنگ افروزی افراد، گروهها و دولت هایی علیه هم نوعان خود هستیم، تلاش برای ممانعت از گسترش آن، برخاسته از روحیه لطیف انسانی است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: وظیفه هر انسانی است که هر جا ظلم و ستمی می‌بیند، برای کم کردن آن تلاش کند.

وی در پاسخ به توضیحات مدیر اجریی گروه که میانمار را میدان روشنی از عملکرد خود می دانست، گفت: در همان میانمار، مسلمانان مظلومانه زندگی می‌کنند و گروههای بین المللی کاری نمی‌کنند.

هاشمی رفسنجانی فلسطین را تابلویی از ظلم 60 ساله ابرقدرت‌ها علیه یک ملت مظلوم دانست و گفت: چراغ سبز ابرقدرت ها و گاهی کمک‌های تسلیحاتی و سیاسی آنها به رژیم غاصب اسرائیل، ظلم به مردم مظلوم را مضاعف کرده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، نصیحت ناپذیری را روحیه قدرت های جهانی دانست و گفت: این قدرتها بر اساس منافع خود وارد کشورها می شوند و امنیت اجتماعی ملت ها را مخدوش می کنند.

وی با تشریح سیاست‌های متضاد کشورهای استکباری در خصوص ملت های جهان، گفت: به قامت سیاست‌های استعماری خویش لباس حقوق بشر می‌پوشانند و در هر کشوری بر اساس منافع خود حرف می زنند و عمل می‌کنند.

هاشمی رفسنجانی با بیان این نکته که «اخلاق همیشه لگدمال استعماریون می شود»، گفت: در این دنیا هر مقدار تلاش برای کم کردن آلام مظلومان ستودنی است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برنامه‌ها وفعالیت‌های گروههای متعدد جهانی برای برقراری صلح و آرامش بین انسانها را ارزشمند خواند و گفت: این تلاش ها نشان می‌دهد که هنوز انسانیت زنده است.

خانم لوییز آریور، رئیس و مدیر اجرایی گروه بحران بین المللی نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های سازمان بین المللی بحران، گفت: وظیفه سازمان جلوگیری از مناقشات مسلحانه است.

وی منطقه خاورمیانه را منطقه ای پرمشغله برای سازمان دانست و گفت: در آفریقا و آسیای جنوب شرقی هم مواردی داشتیم که برای کم کردن جنگ ها تلاش کردیم.

خانم لوییز آریور گفت: منافع هیچ کشوری را تأمین نمی کنیم و هدف ما کم کردن مناقشات است.

وی سفر گروه خود به ایران را عالی توصیف کرد و گفت: مذاکرات بسیار خوبی با مسؤولان جمهوری داشتیم که شامل موضوعات مختلف، از جمله مسایل هسته ای بود.

رئیس گروه بین المللی بحران، سوریه، عراق، افغانستان و اوکراین را محور برنامه های گروه برای سفر به ایران دانست و گفت: بر پرهیز از افراط گرایی و احترام به نهادهای بین المللی تأکید کردیم.

خانم لوییز آریور که خود را قاضی و آشنا به مسایل قانونی معرفی کرد، گفت: اقدام جنابعالی برای احترام به قانون در ماجرای عدم احراز صلاحیت برای ریاست جمهوری را می‌ستایم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
سیدجلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
4
4
ازحاج اقا بخاطر این صحبتهای ارزشمندش تشکر میکنیم ازایشان که انقدر عالی درباره مبارزه باظلم صحبت میکنند درخواست میکنم جواب بفرمایند ایازیرپاگذاشتن قانون اساسی کشور خودمون( که بافداکاری هزارن نفر امثال شما قبل ازانقلاب وبهای خون هزاران نفر ازهمرزمان ودوستان شما مثل شهید بهشتی وشهیدمطهری ورجایی وبا هنرو.....نوشته شده ودراین قانون وظیفه رسیدگی بتخلفات انتخاباتی ومسایل مربوطه بشورای نگهبان داده شده)درسال 88 ظلم با ین شهیدان وامام ورهبری نبود ایاتوهین بمقدسترین وبافتخارترین روز یعنی عاشورا و.مراسم عزاداری ظلم نبود ایابهانه دادن به دشمنان دین ومملکت درسال88ظلم نبودایا با عث وبانی شدن ریختن خون... بخاطر ناکامی درانتخابات و...ظلم نبودچرااین صحبتها راانموقع نفرمودی؟
Alireza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
4
2
سلام‏ ‏پيرو‏ صحبتهاي سيدجلال عزيز بايد بگم حاج آقا كه لالايى بلند چرا خوابشون نميبره؟ما كدام حرف شمارو باور كنيم؟يك روز از دولت سوريه حمايت ميكنيد روز بعد در جمع مردم سواد كوه دولت سوريه را متهم به بمباران شيميايى عليه مردم خودش ميكنيد ،يك روز مثل الان از فلسطين و مظلوميتش حرف ميزنيد روز ديگر على رغم ميل باطنى رهبرى خودسر ملك عبدالله ،پادشاه ... تبار عربستان كه دستش به خون شيعه هاي فلسطين و سوريه و يمن و لبان ديگر كشورهاي مسلمان آلوده ست را به خانه شخصى خود باز ميكنيد،يك روز دم از عدالت و حقوق برابر در جامعه را ميزنيد روز ديگر دست در دست غرب ... را طرح ريزى ميكنيد و بعد از معلوم شدن دستهاي پشت پرده پسر خود را از كشور ...و دختران خودرا... با اسناد مشهود تبرئه ميكنيد‏!‏‏!‏‏!....شعارهاي ي مردم على رغم ميل شما رو در 22 بهمن 92 نشنيده باشيد خدايا تا كى امام زمان (عج‏)ميخواهد در مقابل اين همه ...ر غيبت باشد؟‏!‏ يا مهدى تا وقتى بياي ما اجازه جولان به... را نخواهيم داد الهم عجل لوليك الفرج
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
4
1
فکر کنم ایشان ... داشته باشند الان این روی سکه است معلومنیست فردا چی بگه اصلا صحبت نکنه بهتره....
AlirezA
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
3
1
از‏ ‏جوان‏ آنلاين بخاطر انتشار نظرم ممنونم و بابت حذف بعضى از جمله ها و لغات در نظرم ناراحت نيستم چراكه شما و محدوديت هاتون رو درك ميكنم ولى اين من هستم كه نميتونم نسبت به حرفاي اين آقا بى تفاوت باشمو با آرامش حرف بزنم،لذا تا خبر از اين آقا ميشه اتوماتيك داغ ميكنم كه بابت اين كار عذر ميخوام الهم عجل لوليك الفرج
پاسخ ها
نوروزی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
این آقا،علیرضاخان،با همه اشکالاتش ،سیاستمدار خوبی است، درجنگ فدا کاری کرده، مورد اعتماد امام بوده،از پایه گذاران انقلاب است،اندیشه انقلابی امثال شما ها نتیجه کار ایشان است پس خیلی داغ نکن ماهیت سیاست همین است و ایشان سیاستمداری خوبی هستند.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
0
0
بالاخره یک بار هم هاشمی حرف خوب زد
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
0
سلام
آفرین بر سیدجلال و علی رضا.
دستتان درد نکند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار