کد خبر: 638588
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: احمد شهید بارها ثابت کرده که اراده‌ای از خودش در تنظیم گزارشات ندارد و کاملا آلت دست استکبار جهانی است.

حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری مجاهدین درباره بیانه ای اخیر احمد شهید در مورد نقض حقوق بشر در ایران گفت: همانگونه که از گزارش احمد شهید استنباط می‌شود اولا خارج از ایران و در ملاقات با عناصر مخالف نظام و اپوزیسیون نظام تهیه شده است و هیچگونه مشاهدات حضوری و در واقع عینی از ایران نداشته است که براساس آن گزارش خود را ارائه دهد.

وی گفت: این گزارش کاملا فاقد اعتماد و غیر موثق و مبتنی بر اخبار دروغ و اطلاعات دروغ مخالفین نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

ترقی در ادامه افزود: نکته دیگر اینکه متاسفانه احمد شهید تاکنون بارها ثابت کرده است که اراده‌ای از خودش در تنظیم گزارشات ندارد و کاملا آلت دست استکبار جهانی در تنظیم این گزارشات است و به یک اهرم فشار سیاسی علیه جمهوری اسلامی برای آمریکا وغرب تبدیل شده است.

عضو حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: این گزارش نه تنها قابل ارزش نیست حتی قابل استناد هم نمی‌باشد و در راستای اهداف استکبار جهانی و برای وارد کردن فشار سیاسی به ایران تدوین شده و احمد شهید مشغول نوشتن دیکته آمریکا است.

وی در مورد واکنش حزب موتلفه اسلامی به گزارشات مغرضانه احمد شهید گفت: حزب موتلفه در مجامع مختلف بین المللی از جمله اخیرا در اجلاس جوانان( ICAPP) که اتحادیه احزاب سیاسی آسیا می‌باشد به این مسئله اشاره کرد و در سخنرانی که نماینده حزب موتلفه داشت اقدامات سازمان ملل و همچنین گزارشات دروغی که آنها ارائه می‌دهند را محکوم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار