کد خبر: 638580
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸
در یک سکوت معنا دار:
رهبرمعظم انقلاب اسلامی با ابراز نگرانی از وضعیت فرهنگی کشور مسئولان را به توجه جدی به این موضوع فراخواندند و تاکید کردند که در صورت رخنه دشمن از طریق فرهنگی، نمی توان این رخنه و آسیب های وارد شده از طریق آن را با سبد کالا و یارانه جبران کرد.

شهدای ایران:هنور چند روزی از دیدار رهبر انقلاب با مسئولین فرهنگی کشور  و اظهار نگرانی معظم له از مسائل فرهنگی کشور نگذشته است که پدیده جدید در فرهنگ نگاه ها را متعجب می کند.

خیابان جمهوری تهران را می توان این روزها شلوغ تر از ایام دیگر سال دانست و مردم بسیاری را مشاهده کرد که با حضور در این خیابان و واحدهای تجاری موجود در آن به دنبال خرید لباس نو، تجهیزات خانگی و صوتی و تصویری و نیز دیگر نیارهای خویش هستند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران، در این وانفسا گشتن به دنبال روز شمار سال آینده را هم باید در لیست خرید برخی خریداران  به حساب آورد، آما آنچه که بیش از هر زمان دیگری  در بازار رونق دارد، تهیه تقویم و سررسیدی متفاوت از دیگران است به گونه ای که پیدا کردن چنین سررسیدها، تقویم های رومیزی و دیواری ارزش چند ساعت زمان و گشتن در بازار را دارد.

در خیابان جمهوری که به نام اسلامی هم مزین است، می توان سراغ برخی از این تقویم های خاص!! و ویژه را به خوبی گرفت و دختران و پسرانی را دید که گاه به تنهایی و گاهی با همراهی یکدیگر و خانواده وارد مغازه ها می شوند و می خواهند که تقویم سال جدید را تا قبل از رسیدن آن تهیه کنند.

تبلیغ رسمی خوانندگان زن دوران پهلوی

از جمله تقویم هایی که این روزها می توان آن را در بازار مشاهد کرد، تقویم دیواری است که با عنوان " منتخبی از زنان موسیقی ایران" با کیفیتی عالی به بازار عرضه شده است و در آن، تصاویری نه چندان گنگ از خوانندگان زن رژیم ستم شاهی قرار داده شده و نام خواننده و اسم مستعار وی و تاریخ ولادت و درگذشت احتمالی بعضی از آنان نیز در زیر تصویر درج شده است. این تقویم که نوع رو میزی هم داشته و در اقدامی قابل تاسف تصاویر بی حجاب خوانندگان زن را منتشر نموده است در سکوت مسئولان فرهنگی به راحتی عرضه شده است.


در حالی که وزیر محترم ارشاد پس از سخنان پند گونه رهبر معظم انقلاب و ابراز نگرانی ایشان از وضعیت فرهنگی کشور نسبت به انتشار بیانیه و سخنرانی و لبیک به فرامین ایشان اقدام می کند اما این لبیک در حد شعار باقی مانده و بعد از حذف نظارت بر کتاب رفته رفته همه نظارت ها از این وزارتخانه مهم برداشته شده و مشخص نیست چرا دستگاه های مسئول در ذیل این وزارتخانه نظارتی متناسب با شان مسئولیت خود در تولید چنین محصولاتی به انجام نرسانده اند و چرا تا این لحظه نسبت به جمع آوری چنین کالاهایی از بازار و برخورد با تولید کنندگان آن اقدام نکرده اند.

متاسفانه سهل انگاری در اجرای وظایف ذاتی وزارت ارشاد به حدی افزایش یافته است که مرکز ارایه کننده چنین تقویم خاصی!! با افتخار تمام نشانی، شماره تماس و سایت خود را برای بازدید و تماس علاقه مندان برای تهیه این تقویم اعلام می کند و این معنایی جز یک سکوت معنا دار در حوزه فرهنگ و عدم نظارت و برخورد وزارت ارشاد با چنین موسساتی ندارد.

مدارک و اسناد در نزد پایگاه خبری شهدای ایران محفوظ می باشد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
حسام
|
-
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
0
1
جالبه بعد میان وب سایت یک بنده خدائی را که هیچ معضل فرهنگی نداشته را بی دلیل فیلتر میکنند!اینجا چه خبره ، معلومه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
1
0
شهدا شرمنده ایم /.تا کجا این بی مبالاتی های عمدی ادامه خواهد یافت به خدا ثناه میبریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار