کد خبر: 638310
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
تمام آجیل‌ها از نظر کالری در هر اونس با هم برابر هستند و ترکیب اصلی آنها از "اسیدهای چرب امگا 3"، پروتئین و فیبر است و به شما کمک خواهد کرد که احساس سیری کامل داشته باشید و اشتهایتان سرکوب باشد.
1. کاشو (5 گرم پروتئین، 13 گرم چربی) و پسته کمترین میزان کالری در 160 گرم در اونس بادام (6 گرم پروتئین، 14 گرم چربی در  23 عدد از آن) به ترتیب بهترین و پرفایده ترین نوع آجبل را به خود اختصاص داده اند. توجه داشته باشید بهترین و سالم ترین نوع آجیل آن است که بسته بندی نشده باشد و در روغن بو داده نشود، (آجیل بو داده ممکن است در چربی های ناسالم هیدروژنه یا امگا 6 و یا به درجه حرارت که می تواند مواد مغذی آن را از بین ببرد تهیه شده باشد.)
  
بدترین و ناسالم ترین آجیل برای رژیم لاغری هر 12 عدد این گردو 21 گرم چربی دارد که می تواند رژیم لاغری را بی نتیجه کند.
بهترین آجیل برای قلب
در حالی که همه آجیل ها حاوی امگا3 و چربی هستند  تحقیقات نشان داده است که  در گردوALA  ممکن است "آریتمی های قلبی" را از بین ببرد  و در کاهش التهاب و اکسیداسیون در عروق پس از خوردن یک وعده غذایی چرب به عنوان "روغن زیتون" موثر بوده است. نویسندگان این مطالعه، در بخشی از کمیسیون کالیفرنیا به تمامی افراد خوردن گردو را توصیه می کنند.

 
بهترین آجیل برای مغز
بادام زمینی در غنی بودن از فولات و مواد معدنی در رشد مغزی و مواد معدنی برای جلوگیری از زوال عقلی از دیگر آجیل ها برتری دارد. بادام زمینی یک انتخاب عالی برای گیاهخواران و "زنان باردار" است  و هر  اونس بادام زمینی (28 آجیل) حاوی حدود 170 کالری و 7 گرم پروتئین و 14 گرم چربی است.
 
 
بهترین آجیل برای مردان
آجیل برزیلی و یا گردوی آمریکایی بهترین و سالم ترین آجیل برای سلامت مردان است .آجیل برزیل خامه‌ای با سلنیوم، ماده معدنی که دارد که از سرطان پروستات پیشگیری می کند و  تحقیقات اخیر نشان داده‌اند مصرف آن برای آقایان ضروری است و می تواند سلامت کلی آن ها را تضمین کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار