کد خبر: 638201
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
آخرین درگوشی های ندای انقلاب از دنیای سیاست در سال 92؛
در آخرین درگوشی های ندای انقلاب از دنیای سیاست در سال 92 می خوانید: یاران شهید شاطری در راه بازسازی سوریه/همایش عجیب در دانشگاه آزاد با اظهارات نامربوط مجری/بنیاد دولتی تدبیر و امید در راه گرفتن مجوز/ اخراجی های ایرانسل به 50 نفر رسید و ...

خبرنگاران ندای انقلاب در جریان پیگیری اخبار روزانه به برخی اخبار غیر رسمی بر می خورند که در همین راستا آخرین بسته خبری با عنوان درگوشی دنیای سیاست در سال 92 را از نظر می‌گذرانید.

** با خبرشدیم یاران و شاگردان مهندس شهید حسن شاطری رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان که سال گذشته توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، کار بازسازی جهادی سوریه که درگیر جنگ جهانی است، را آغاز کرده اند.
این گروه خبره مهندسی که تجربیات سالها بازسازی افغانستان و لبنان را در کارنامه دارند، با بررسی نقاط و زیرساخت های آسیب دیده این کشور، مشغول طرح ریزی برای ساخت و بازسازی جاده ها،پل ها، راه های عبور و مرور، احیای اماکن مذهبی و تاریخی این کشور نظیر مساجد، کلیسا ها و غیره هستند که طی ۳ سال گذشته توسط گروهای تروریستی تخریب شده است.

** مطلع شدیم اخیرا همایش عجیبی با عنوان "جشن همدلی، همراهی، هم گامی و همکاری در دانشگاه آزاد" با حضور رئیس و معاونان دانشگاه آزاد برگزار شده که فارغ از هزینه های قابل توجه برگزاری چنین همایشی، مجری این برنامه اظهارات نامربوطی را مطرح و در بخش های از سخنانش به صورت متملقانه ای از مسئولان این دانشگاه یاد کرده است.
(رضا. ر) مجری این برنامه -که چند سال پیش به مدد آنتن تلویزیون از یک فرد گمنام، به فردی تقریبا مشهور تبدیل شده و به دلیل برخی رفتارهای ناشایست در رسانه ملی از مدت ها پیش از اجرا کنار گذاشته شده است- در سخنانی قابل تامل در این همایش می گوید:" متنی از سوی یکی از معاونان دانشگاه آزاد به من داده شده که در آن نوشته شده، جناب مجری اگر آقای روحانی رئیس جمهور نشده بود من و شما الان در زندان بودیم؛ باید بگویم آقایان کور خوانده اند؛ من قبل از انتخابات ساکم را بسته بودم تا بروم بیرون از کشور اما الان مانده ام و مجبورند به من در سیما آنتن بدهند".

** برخی اخبار از بالا گرفتن اختلاف میان عارف و شماری از اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس و پادرمیانی محمد خاتمی در این بین حکایت دارد.
براساس این گزارش عارف و همسرش همچنان از عملکرد اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری که باعث کناره گیری وی به نفع روحانی شده اند به شدت گلایه مندند. این درحالی است که اخیرا در دیدار خاتمی با عارف به وی پیشنهاد سرلیستی تهران داده شده است.
در همین زمینه خبر می رسد طیفی دیگر از جریان اصلاح طلب متمایل به حزب کارگزاران درصدد سرلیستی ناطق نوری علی رغم میل وی هستند و معتقدند که عارف گزینه مناسبی برای این موضوع نیست.

** شنیدیم جمعی از مسئولان ارشد دولتی درصدد راه اندازی بنیادی موسوم به تدبیر و امید ایرانیان هستند و درخواست مجوز این بنیاد دولتی را به وزارت کشور داده اند که این وزارتخانه با اصل تشکیل این بنیاد موافقت کرده اما خواستار تغییر اسم بنیاد به کانون شده است.
گفته می شود اغلب اعضای موسس این بنیاد از چهره های برجسته دولت یازدهم هستند.
دفتر مرکزی بنیاد تدبیر و امید ایرانیان در تهران است و مراحل افتتاح اولین دفتر استانی آن نیز پس از اخذ مجوز در مشهد در حال آماده سازی است.

** خبر دیگر اینکه علی رغم همه تحرکات جریان شبه روشنفکر حوزه سینما برای عدم استقبال از اثر ماندگار و ارزشی "چ" ابراهیم حاتمی کیا، گزارش های دریافتی از اکران این فیلم و تقدیر از عوامل آن در بیش از ۵۰ دانشگاه کشور و استقبال خوب دانشجویان و جامعه علمی از آن حکایت دارد.

** شنیدم بیش از ۵۰ تن از کارمندان قرادادی شرکت ایرانسل که بعضا سابقه کار چندین ساله در این اپراتور تلفن همراه را دارند به بهانه های مختلف از کار بیکار شده اند.
پیش تر گزارش ها از اخراج حدود ۸۵۰ نفر از نیروهای قراردادی نهاد ریاست جمهوری در پایان اسفند ماه سال جاری با سابقه حداقل ۸ سال خبر داده است.
انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار