کد خبر: 638131
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰
اما و اگرهای یک جشن و بابک زنجانی
همین چند روز پیش بود که جشن 100 سالگی مازراتی در تهران برگزار شد.جشنی که حاشیه های پررنگ تر از متن زیاد داشت و ....
 

 

همین چند روز پیش بود که جشن 100 سالگی مازراتی در تهران برگزار شد.جشنی که حاشیه‌های پررنگ تر از متن زیاد داشت و همزمان به آن شایعه افتتاح یک نمایندگی مازراتی توسط بابک زنجانی که این روزها در اوین به سر می برد روی خط رسانه ها رفت.

جشن مازراتی در ایران اما درحالی که هنوز هم تحریم های خودرویی  وجود دارند و بعد از توافق زنو لغو نشده اند،  از طرف نمایندگی آرتا تاک موتور برگزار شد و بهانه ای جز بازگشایی مرکز خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مرکزی مازراتی در تهران نداشت، از نسل ششم کواتروپورته و همچنین محصول جدید این کمپانی که به تازگی وارد بازارهای جهانی شده – گیبلی 2014 - رونمایی کرد .

نکتۀ جالبی که در بسیاری از پایگاه های خبری بازتاب ویژه ای داشت، حضور بانوانی بود که به عنوان مدل های تبلیغاتی در این مراسم حضور داشتند و مهم تر از آن عکس های یادگاری این بانوان در پایان مراسم، که به سرعت در شبکه های اجتماعی و پایگاه های خبری منتشر شد .عکس هایی که افتتاحیه شرکت هوایی بابک زنجانی با حضور بانوان خوش پوش مهماندار را تداعی می کرد.

بعد از ان هم ماجرای افتتاح نمایندگی این خودروی لوکس توسط بابک زنجانی روی خط رسانه ها رفت.

ماجرا هم از این قرار بود که چندروز پیش برخی رسانه‌ها اخباری مبنی بر افتتاح نمایندگی اتومبیل گرانقیمت مازراتی در تهران را توسط بابک زنجانی منتشر کردند.

بعد از انتشا راین اخبار اما رئیس باشگاه راه آهن، رستم زندیبا تکذیب این موضوع گفت:  «اینکه می‌گویند بابک زنجانی مالک باشگاه راه‌آهن، نمایندگی واردات مازراتی را افتتاح کرده به هیچ عنوان درست نیست. اینها شایعه‌هایی است که رسانه‌ها مطرح می‌کنند.»

 او همچنین عنوان کرد:«ما روز گذشته به دادسرا رفتیم و همه این مساله را تکذیب کردند.»
او اما هرگز نگفت این همهای که می‌گوید چه کسانی هستند و از نظر حقوقی آیا در جایگاه تکذیب یا تایید اموال زنجانی هستند یا خیر.

تاکنون وکیل قانونی زنجانی واکنشی مبنی بر رد یا تایید این ماجرا نداشته است. اما از سوی دیگر امین منوچهری، مهاجم راه‌آهن چیز دیگری می‌گوید.

 او در گفت‌وگویی عنوان کرده: «من هم شنیده‌ام که بابک زنجانی نمایندگی واردات مازراتی تاسیس کرده است. این مساله خیلی من را ناراحت کرد چون ما داریم بدون پول بازی می‌کنیم و این کار اصلا درست نیست. او می‌تواند با پول دو مازراتی مشکل تمام تیم را حل کند.»«واتروپورته»
گفتنی است،  ارزان‌ترین مدل این خودرو قیمتی حدود 920‌میلیون‌تومان دارد و کواتروپورته S گرانترین مدل آن یک‌میلیاردو410‌میلیون‌تومان به پول رایج کشور آب می‌خورد.

پیش از این اما سهراب سلیمانی عنوان کرده بود: بابک زنجانی متهم به فساد مالی نهم دی امسال بازداشت شد و به گفته دادستان کل کشور به این دلیل که از کشور خارج نشود در اختیار بازپرس قرار گرفته است.

 به گفته سخنگوی قوه‌قضاییه 12 اسفند سال‌جاری بازداشت موقت بابک زنجانی تمدید شده است و وی اکنون در زندان اوین به سر می‌برد.  بابک زنجانی بابت فروش نفت دو‌میلیاردو60‌میلیون‌یورو به وزارت نفت بدهی دارد. بدهی‌ای که بابک زنجانی برای پرداخت آن چکی از حسابش در بانک اقتصاد نوین داده است.

هرچند فاطمه فروزان، مدیرکل روابط‌عمومی بانک اقتصاد نوین گفته بود: حساب بابک زنجانی خالی است، چک او اعتباری ندارد.

به این ترتیب به نظر می رسد ماجراهای بابک زنجانی حتی زمانی که او در زندان به سر میبرد پایانی ندارد و باید منتظر ماند و دید نتیجه این پرونده جنجالی چه خواهد بود؟

منبع: هدانا
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار