کد خبر: 638070
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵
فرم ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی از ۱۹ فروردین سال ۹۳ در کشور توزیع می شود.
 
واحد مرکزی خبر: فرم ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی از ۱۹ فروردین سال ۹۳ در کشور توزیع می شود.
 
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان با بیان این مطلب افزود: این فرمت ها در قالب یک سقف مشخص از درآمد اعلام و افراد باید از این طریق آمادگی خود را برای دریافت و یا انصراف از یارانه نقدی اعلام کنند.
 
آقای کاتب با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در اجرای این طرح و انصراف افراد متمول از دریافت یارانه گفت: با اجرای این طرح حداقل بیش از پنج تا 6 میلیون ایرانی خارج از کشور و 170 هزار فوت شده از لیست دریافت کنندگان یارانه نقدی خارج می شوند.
 
وی افزود : در اجرای سیاست های مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد عدالت اجتماعی ، در نظر است چهار هزار و 800 میلیارد تومان برای بخش سلامت ، 2 هزار و 900 میلیارد تومان در بخش بیمه روستائیان و عشایر ، 10 هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید در بخش صنعت و کشاورزی از محل درآمدهای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها اختصاص یابد .
 
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اختصاص سه هزار و 500 میلیارد تومان برای صنعت برق را از دیگر رویکردهای فاز دوم قانون هدفمندی دانست و گفت : دولت و مجلس عزم جدی دارند که در این مرحله به بخش های سلامت و تولید ، نگاه ویژه ای داشته باشند.
 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود : برای رسیدن به این اهداف نیاز به مدیریت جهادی است و همه باید تلاش کنند تا اهداف تبیین شده در مباحث اقتصاد مقاومتی ، صرفه جویی منابع و اجرای قانون هدفمندی محقق شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
باقری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
2
با سلام، به فضل الهی ما جز اولین پر کنندگان این فرم خواهیم بود. (ان شاء الله).
کارمند گل گلاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
0
0
دولت زحمت بکشه همون روند قبل رو ادامه بده یعنی ماهی 3000 میلیارد تومن ماهیانه به هر کی بده درست میشه.اگه 70/000/000 نفر حساب کنیم و سالی 12 نفر بگیرن بعد از 5/833/333 سال نفر آخر گیرش میاد.البته آقای خاوری خوش شانس بود که نفر اول شد...خدا کریمه ..لااقل ورثه بهمون خدا بیامرز میگه
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
1
0
خوش به حال گداهای سر کوچه که هم پول می گیرند و مالیات و عوارض هم نمیدهند و منتی سرشون نیست. تازه فرمی هم پر نمیکنند! کدام تدبیر و امید؟!
پاسخ ها
یه ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
اگه همه چیز با نظر شما موافق باشه اون موقع میشه دولت تدبیر و امید.حالا نیست
عزیزم این کار باید در زمانی که هیچ خبری از تحریم ها نبود اجرا میشد نه حالا که با تحریم ها داخلی و خارجی و سود جویی برخی افراد کمر مردم تا شده.
در ضمن همه جای دنیا این قضیه هست و فقط نحوه ی اجرای اون کمی فرق داره.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار