کد خبر: 637840
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳
مرگ زن آمریکایی به دلیل پرداخت خودکار و الکترونیکی قبوض وی از طریق حساب بانکی اش به مدت شش سال توجه کسی را به خود جلب نکرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز از شهرˈپونتیاکˈ ایالت ˈمیشیگانˈ آمریکا، پلیس با تایید خبر درگذشت این زن اعلام کرد: از آنجایی که پرداخت های قبوض و وام های وی به صورت خودکار و الکترونیکی انجام می شده است با پایان یافتن میزان پولی که در بانک بوده ماموری برای توقیف منزل او رفته که جسدش را در صندلی عقب خودرو در پارکینگ یافته است.

ˈمایکل بوچاردˈ کلانتر این شهر گفت: با شرایط بسیار دشوار و رازآلودی روبرو هستیم، زیرا کل جسد از بین رفته است.

دلیل مرگ این زن نیز هنوز مشخص نیست و باید در این زمینه تحقیقات کامل صورت گیرد.

وی ادامه داد: هویت این زن هنوز مشخص نیست، اما می دانیم او در سال 2008 از شغل خود که در بخش مالی یک کارخانه خودروسازی بوده است، بازنشسته شده و ترتیبی اتخاذ کرده بود تا همه قبوض اش از طریق حساب بانکی او به صورت خودکار پرداخت شود.

بوچارد یادآور شد: وی با همسایگانش ارتباطی نداشته است، نامه ها نیز به صندوق پستی او ارسال می شده است و هیچ یک از اعضای خانواده اش در این شهر ساکن نبوده اند.

به گفته همسایگان این زن، خویشاوندان او در آلمان زندگی می کردند و در پاره ای موارد وی روزها یا هفته ها در منزل نبوده است، زمانی که باز می گشته نیز با فردی ارتباط نداشته است.
منبع: ایرنا

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار