کد خبر: 637278
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۳
یافته‌های جدید دانشمندان نشان می دهد مصرف نوشیدنی‌های گرم به مانند چای و قهوه به عنوان میان وعده تاثیری در رفع خستگی و سرحال کردن و ایجاد احوال خوشایند در ما ندارد.
یافته‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد مصرف نوشیدنی‌های گرم به مانند چای و قهوه به عنوان میان وعده تاثیری در رفع خستگی و سرحال کردن و ایجاد احوال خوشایند در ما ندارد.
 
اگر دارویی برای رفع کسالت می‌خواهید باید  دور انواع نوشیدنی‌های گرم نظیر  چای و مکمل‌های غذایی را خط بکشید و مطالعات اخیر نشان می‌دهند نوشیدنی‌های سرد، مانند آب یخ و دسرهای سرد مایع می توانند نقش بیشتری در سرحال بودن ما داشته باشند.

 بررسی‌ها نشان می‌دهند مایعات گرم سبب ضعیف شدن و شل شدن اندام‌های جسمی می‌شوند و بیشتر به عنوان یک مسکن برای کاهش دردهای جسمانی مي‌توانند کاربرد داشته باشند و در از بین بردن خستگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن نقشی ندارند.

همچنین مطالعات نشان می دهند "اندام‌های داخلی بدن" هنگام مواجه شدن با خوراکی‌ها و مواد غذایی گرم به نوعی با شوک روبرو می شوند و این حالت بیشتر از زمانی است که فرد غذاها و نوشیدنی های سرد مصرف کند اما این شوک ایجاد  شده موقتی است و پس از گذشت مدت زمانی اندام‌های داخلی را با نوعی بی حالی و سستی روبرو می‌کند در نتیجه اگر چه در  مراحل اولیه احساس شادابی خواهید  کرد اما دیری نمی‌یابد که خستگی و کسالت بیشتر به سراغتان می‌آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار