کد خبر: 637181
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
وقتی در دانشگاه آزاد می توان با فوق لیسانس به فوق لیسانس ها درس داد!
در تازه ترین اقدام تامل برانگیز دانشگاه آزاد، جهانبخش خانجانی و عبدالله رمضان زاده از محکومان کودتای ناکام سال 88 در این دانشگاه مشغول به تدریس شدند.
 
به گزارش خبرنگار سیاسی ندای انقلاب، در ادامه اقدامات خارج از عرف و بی ضابطه دانشگاه آزاد در زمان ریاست چند ماهه حمید میرزاده بر این دانشگاه،-که شباهت های زیادی به مدیریت 31 ساله عبدالله جعفر علی جاسبی بر این دانشگاه دارد-، 2 محکوم امنیتی کودتای ناکام سال 88 در مهم ترین دانشکده این دانشگاه مشغول به تدریس شدند.



برخی ها دانشگاه آزاد در دوره مدیرت میرزاده را ادامه راه جاسبی در این دانشگاه می دانند

جهانبخش خانجانی و عبدالله رمضان زاده از محکومین امنیتی فتنه 88 به دستور حمید میرزاده، مجوز تدریس در ترم دوم سال تحصیلی 93-92 در دانشکده علوم سیاسی واحد تهران مرکز را کسب و چندی است به تدریس برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری این واحد مشغول شده اند.

در حالی مجوز تدریس در مهمترین دانشکده دانشگاه آزاد به این 2 عنصر فعال و نقش آفرین در فتنه آمریکایی-اسرائیلی 88 داده شده که پیش از این، ارگان رسمی این دانشگاه یعنی روزنامه فرهیختگان نیز به احسان مازندرانی از دستگیر شدگان فتنه 88 سپرده شده است.


مهمترین ارگان مطبوعاتی دانشگاه آزاد را احسان مازندرانی بازداشتی فتنه 88 اداره می کند

جهانبخش خانجانی که خود هم اکنون دانشجوی دانشگاه آزاد در مقطع دکتری است و مشغول به تدریس در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه است! از اعضای مرکزیت حزب کارگزاران بود که در جریان انتخابات با شکوه ریاست جمهوری سال ۸۸ معاون تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد تبلیغاتی یکی از سران فتنه در تهران را برعهده داشته است. خانجانی در دوران ریاست جمهوری خاتمی هم مدیر روایط عمومی و سخنگوی وزارت کشور بوده است.


خانجانی با مدرک فوق لیسانس برای دانشجویان این مقطع در دانشگاه آزاد تدریس می کند!

بنا به اعترافات خانجانی که در کتابی با عنوان اعترفات فتنه 88 منتشر شده وی در سال ۸۸ با شرکت در جلسات مختلف و راه‌اندازی سایت «خرداد نو» و انتشار اخبار و اعلامیه‌های مجعول خود ساخته و برنامه‌ریزی شده مانند «هشدار کارکنان وزارت کشور نسبت به دستکاری در آرای مردم» و «آمادگی اطلاعاتی و امنیتی وزارت کشور برای تغییر آرای مردم» و با انجام مصاحبه‌هایی با هدف القای شبهه تقلب در انتخابات و تحریک پایگاه خیابانی به اغتشاش، جهت اقدام علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران تحرکات زیادی را در جهت ضربه زدن به امنیت ملی کشور برداشت تا جایی که نهایتا در دادگاه به حبس محکوم شد.


 رمضان زاده در اعترافاتش می گوید که ادعاهاي ما درخصوص تقلب در انتخابات 88 فاقد سند بود

عبدالله رمضان زاده که او نیز همچون خانجانی از محکوم امنیتی فتنه 88 است و در دولت دوم موسوم به اصلاحات سخنگویی دولت را عهده دار بوده، در ایام انتخابات سال 88 قائم مقامی حزب ساختار شکن و منحله مشارکت بود و تلاش فراوانی را در پیش، حین و پس از انتخابات برای القای دروغ بزرگ تقلب انجام داد که البته دستگیر و نهایتا به 6 سال حبس محکوم شد.

عبد الله رمضان زاده محکوم فتنه 88
وی در جلسه دادگاه خود از نقش آفرینی اش و طیف متبوعش در به راه انداختن فتنه 88 پرده بر می دارد و می گوید:" ادعاهاي ما درخصوص تقلب در انتخابات فاقد سند و صرفاً براي تحريك افكار عمومي بوده است.ما در تحليل‌هاي خود فقط به آنچه كه باب ميلمان بود، توجه نشان مي‌داديم و به‌عنوان مثال، در جلسات، كمترين بحث درخصوص رأي شهرهاي كوچك و روستاها شد".

"با توجه به سوابق اجرايي‌ام در استانداري و دولت سابق اطمينان داشتم كه جابجايي آرا، نهايتاً در حدود ۵۰۰ هزار رأي خواهد بود و با توجه به سيستم‌هاي موازي نظارتي، عملاً‌ امكان تخلف بيش از اين عدد، به‌ويژه در شهرهاي بزرگ وجود ندارد".


 اعضای باند منحله مشارکت با رانت دولت اصلاحات سالهاست در دانشگاه تهران مشغول به تدریس هستند

رمضان زاده به همراه شماری دیگر از هم حزبی های خود در مرکزیت حزب افراطی و منحله مشارکت نظیر الهه کولایی، محسن میردامادی، حمید رضا جلایی پور و .. با رانت دولت موسوم به اصلاحات سالهاست در دانشکده های مهم حقوق و علوم سیاسی و علوم اجتماعی دانشگاه تهران مشغول به تدریس شدند و حال به شروع به کار دولت موسوم به اعتدال و نیز تغییر مدیریت در دانشگاه آزاد در حال عزیمت به این دانشگاه هستند.
انتهای پیام/
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
0
1
واي به حال كساني كه به هيچ باند و جناحي وابسته نيستند و حمايت نمي شوند دكتر هاي ما بيكارند ولي اقاي فوق ليسانس در مقطع فوق ليسانس تدريس ميكند خوشا به حال هيئت موسس.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
0
0
باید به نظر قوه محترم قضائیه و رای صادره احترام گذاشت .
علی
|
-
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
0
0
...این ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار