کد خبر: 636878
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
شماره 170 ماهنامه مسجد، توسط دفتر مطالعات و پژهش های مرکز رسیدگی به امور مساجد، در 74 صفحه و با شمارگان 3000 نسخه منتشر شد.

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، این ماهنامه که شامل بخش های منبر، محراب، رواق و شبستان است، با بررسی مهمترین موضوعات فرهنگی و دینی پیرامون مسجد از نظرات کارشناسان، اساتید دانشگاه و ائمه جماعات بهره برده است.

یکی از موضوعات حائز اهمیتی که در این شماره بدان پرداخته شده است سبک زندگی اسلامی است که مطالبی با عنوان «سبک زندگی و مسجد»، «نسخه ای برای زندگی مسجدی» و «نقش مسجد در ترویج سبک زندگی اسلامی» ذکر شده است.

با توجه به آغاز سال جدید نیز این شماره از مسجد با طرح مطالبی چون «نوروز یک سنت حسنه» و «بهره گیری از فرصت های نوروز برای تبلیغات دینی» به استقبال بهار رفته است. 

«استفاده از ابزار و وسایل در تبلیغ»، «فرقه شناسی و وبررسی جنبش های نوپدید دینی»، «نگاهی بر خدمات فرهنگی آیت الله شیخ حسن سعید تهرانی امام جماعت مسجد جامع چهل ستون بازار»، «نگاهی به پرونده ملی مذهبی ها در روند انقلاب اسلامی»، «گذری بر سخنان رهبری در جذب و دفع افراد» از دیگر مطالب بحث شده در این شماره از ماهنامه مسجد می باشد.

ماهنامه مسجد ابتدای هر ماه توسط معاونت فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد منتشر می شود. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار