کد خبر: 636848
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
سردار شریف با تاکید بر اینکه ما پای آقای خاتمی ایستادیم و از همه مدیران آن به غیر از وزیر ارشاد حمایت کردیم، مطرح کرد: سپاه خودش را ذیل رهبری می‌داند و با این رویکرد که دولت روحانی اقدامات خود را در محوریت رهبری داشته باشد، سپاه نهایت همکاری را می‌کند.

خبرگزاری فارس: سردار رمضان شریف ظهر امروز در نشستی با عنوان نقش رسانه و روابط عمومی در کارآمد نشان دادن نظام اسلامی و مقابله با عملیات روانی دشمن با بیان اینکه احمدی‌نژاد گزینه سپاه نبوده است، اظهار کرد: هر  دولتی که کار و تلاش صادقانه انجام دهد، مورد اقبال مردم خواهد بود و صرفاً عملکرد دولت اصلاحات، انتخاب احمدی‌نژاد بود.

وی همچنین با اشاره به روی کار آمدن دولت روحانی افزود: عملکرد احمدی‌نژاد نیز باعث انتخاب روحانی شد و این سیر در آینده نیز با قضاوت و انتخاب مردم ادامه خواهد داشت.

شریف با تاکید بر اینکه ما پای آقای خاتمی ایستادیم و از همه مدیران آن به غیر از وزیر ارشاد حمایت کردیم، مطرح کرد: سپاه خودش را ذیل رهبری می‌داند و با این رویکرد که دولت روحانی اقدامات خود را در محوریت رهبری داشته باشد، سپاه نهایت همکاری را می‌کند.

وی یادآور شد: سپاه و بسیج مولود انقلاب اسلامی است و هر جایی که احساس کند مشکلی وجود دارد، حرف خودش را می‌زند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته شاهد برخی پمپاژهای تخریبی علیه سپاه در حوزه سازندگی را شاهد بودیم، عنوان کرد: با این وجود به خاطر درک روحانی از مسائل، خواست برخی بی‌اثر ماند.

وی با بیان اینکه حرف‌های بچه‌گانه‌ای که بعضاً در سایت‌ها زده می‌شود، نظام را اداره نمی‌کند، از اقدامات اطلاع‌رسانی رسانه ملی با همه بضاعت موجود قدردانی کرد.

شریف اظهار کرد: اگرچه ممکن است این رسانه اشکالاتی را هم داشته باشد، لیکن نبایستی خدمات صدا و سیما را در این عرصه نادیده بگیریم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با تمام وجود جنگ روانی را علیه نظام اسلامی به راه انداخته است، گفت: نبایستی تحت عملیات روانی دشمن قرار بگیریم.

* افسر رسانه نیاز امروز نظام اسلامی است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین نیاز امروز نظام اسلامی را افسران رسانه‌ای دانست و بیان کرد: اکنون میدان نبرد میدان رسانه است و گزارشگر، مستندساز، تحلیل‌گر خوب افسران این میدان هستند و فضای جدید افسران جدید و خاص خود را می‌طلبد.

وی ضرورت توانمندسازی اقتصادی کشور را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: اگر امروز چین و روسیه نسبت به تحریم‌های احتمالی غرب و آمریکا بی‌توجهند به خاطر توانمندی در عرصه اقتصادی است از این رو باید ما هم بتوانیم با توانمند سازی اقتصادی و مدیریت صحیح عرصه اقتصادی به جایی برسیم که این تحریم‌ها بی‌اثر شود.

شریف مطرح کرد: ما به عنوان ملتی 70 میلیونی توان و ظرفیت این را داریم که در چارچوب اقتصاد مقاومتی مشکلات را رفع کنیم.

وی اقتصاد مقاومتی را اقتصادی ریاضتی ندانست و گفت: به طور حتم اقتصاد مقاومتی شکوفایی اقتصادی است و می‌تواند نسخه شفابخش اقتصاد کشور برای قرون متمادی قرار بگیرد.

 سردار شریف به منظور شرکت در نشست‌هایی با مدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و نیروهای سپاه و بسیج به خراسان شمالی سفر کرده است.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
0
0
...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار