کد خبر: 636792
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
ناطق خواستار برگزاری جلسه با مدیر مسئول کیهان شد
پس از انتشار یادداشت این هفته حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان، خطاب به ناطق نوری و تذکر های شریعتمداری به ناطق نوری، شنیده شده است ناطق نوری با شریعتمداری تماس گرفته و برای این سرمقاله از وی تشکر کرده است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، پس از انتشار یادداشت این هفته حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان، خطاب به ناطق نوری و تذکر های شریعتمداری به ناطق نوری، با خبر شدیم که ناطق‌نوری با شریعتمداری تماس گرفته و برای این سرمقاله از وی تشکر کرده است.

ناطق‌نوری در این تماس به شریعتمداری گفته که من این افراد را می شناسم، من فتنه گران را می شناسم، من میدانم اصلاح‌طلبان چگونه افرادی هستند.

وی همچنین از مدیر مسئول کیهان دعوت می کند تا در جلسه‌ای به صورت حضوری باهم به گفت‌گو بنشینند  برگزار کند.

خاطرنشان می شود شریعتمداری در این یادداشت خطاب به ناطق نوری نوشت: "باید از جناب ناطق پرسید، آیا سران و عوامل فتنه 88 را نمی‌شناسید؟! آنان که با دروغ بزرگ تقلب در انتخابات و تحت مدیریت آشکار مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس، کشور را به آشوب کشیدند، مردم بی‌گناه را به قتل رساندند، به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام اهانت ورزیدند، نمازگزاران روز عاشورا را سنگباران کردند، مسجد را به آتش کشیدند، تصویر مبارک حضرت امام(ره) را پاره و لگدمال کردند، به گواهی اسناد غیرقابل انکار موجود از ملک عبدالله‌سعودی برای فتنه‌انگیزی در ایران اسلامی کمک مالی گرفتند! با جرج‌سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی ملاقات‌های پی‌در‌پی داشتند، فرمول دیکته شده کودتای مخملی جین شارپ، مایکل لدین، ریچارد رورتی و... را مو به مو به اجراء گذاشتند، روی کلمه مبارک اسلام از جمهوری اسلامی ایران خط کشیدند، شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»! سردادند، روز قدس به نفع اسرائیل و روز مبارزه با استکبار جهانی به نفع آمریکا شعار دادند و... تا آنجا که شیمون‌پرز با صراحت از اصلاح‌طلبان به عنوان «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران»! یاد کرد، نتانیاهو آشکارا اعلام کرد «اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل با رژیم آخوندی ایران می‌جنگند»! اوباما، حمایت از آنان را یک هدف استراتژیک برای آمریکا دانست، سفارتخانه‌های انگلیس، کانادا و آلمان برای حمایت مالی و سیاسی و تدارکاتی از آنان همه امکانات خود را به صحنه آوردند و..."

این اظهارات ناطق نوری در حالی است که تا کنون ناطق نوری موضع مشخصی در خصوص اصلاح‌طلبان و مصادره خودش در رسانه های زنجیره ای نگرفته یا مصاحبه ای در این خصوص انجام نداده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار