کد خبر: 636596
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
دومین دورهم نشینی و شب شعر طنز "کافه لبخند" همچون دفعه قبل این بار هم با حضور پرشور چهره‌های مطرح حوزه طنز برگزار می‌شود.
به گزارش جوان‌آنلاين دومین دورهم نشینی و شب شعر طنز "کافه لبخند" همچون دفعه قبل این بار هم با حضور پرشور چهره‌های مطرح حوزه طنز برگزار می‌شود.
 
استاد اسماعیل امینی، سعید طلایی، روح الله احمدی و رضا احسان پور شاعران طنزپرداز دومین کافه لبخند هستند.اجرای این برنامه بر عهده رضا احسان پور است و به گفته او، این برنامه هم همچون برنامه قبل قرار است باورنکردنی باشد!
 
این شاعر و طنزپرداز افزود: کافه لبخند افتخار دارد در هر برنامه میزبان یکی از جوانان عرصه موسیقی (البته بدون موسیقی) باشد و در این برنامه با امیرحسین استیری و صدای او لحظات خوبی خواهیم داشت. خاطره گویی و مسابقه شعر طنز هم از دیگر بخش‌های دومین شب شعر "کافه لبخند" خواهد بود.
 
ضمنا در این برنامه، ویژه برنامه‌ی طنزی نیز به مناسب چهلمین روز به درک واصل شدن "شارون" تدارک دیده شده و از حضار با چایی و ذرت بو داده پذیرایی خواهد شد!
 
اولین شب شعر طنز کافه لبخند به مناسب افتتاح مجدد "کافه کراسه" در محل این کافه برگزار شده بود و دومین شب شعر کافه لبخند قرار است چهارشنبه 14 اسفند از ساعت 18:30 در "کافه کراسه" واقع در تقاطع خیابان 16 آذر و پورسینا برگزار شود. ورود برای عموم به شدت آزاد و رایگان خواهد بود و همراه آوردن همراه بلامانع است و توصیه هم می شود!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار