کد خبر: 636471
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
تیم منتخب ایران در پایان مرحله دوم رقابت های کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا که روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری در شهر زومباتلی برگزار شد با کسب سه مدال طلا، سه مدال نقره و دو مدال برنز قهرمان این رقابت ها شد و تیم های مجارستان و گرجستان دوم و سوم شدند.

ایسنا: تیم منتخب ایران در پایان مرحله دوم رقابت های کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا که روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری در شهر زومباتلی برگزار شد با کسب سه مدال طلا، سه مدال نقره و دو مدال برنز قهرمان این رقابت ها شد و تیم های مجارستان و گرجستان دوم و سوم شدند.

به گزارش فدراسیون کشتی، در روز دوم این رقابت ها حمید سوریان در وزن 59 کیلوگرم که در اولین مسابقه پس از المپیک لندن به میدان رفته بود، موفق شد با شکست کشتی گیرانی از گرجستان، لهستان، مصر و ژاپن در دیدار فینال نیز با نتیجه 8 بر صفر حریف ترکیه ای را مغلوب کرد و با اقتدار صاحب مدال طلا شد.

حبیب الله اخلاقی در وزن 80 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دورهای بعد به ترتیب کشتی گیرانی از اسلواکی، ژاپن و مجارستان را شکست داد.

وی در دیدار پایانی نیز با پیروزی مقابل یوسف قادریان کشتی گیر جوان کشورمان به مدال طلا دست یافت. در همین وزن قادریان پس از استراحت در دور نخست در دورهای بعد کشتی گیرانی از کشورهای اوکراین، مجارستان و آذربایجان را مغلوب کرد اما در دیدار پایانی مقابل اخلاقی شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

فرشاد علیزاده در این وزن در دور نخست با شکست مقابل حریف ژاپنی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 71 کیلوگرم محمد کریمی فرنگی کار جوان ایران در سه مسابقه کشتی گیرانی از نروژ، مجارستان و ژاپن را شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف گرجستانی مغلوب شد. کریمی در دیدار رده بندی مقابل نماینده قزاقستان به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

در همین وزن وحید باباجعفری در دور اول مقابل حریف مجارستانی مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

دیروز در روز نخست این رقابت ها طالب نعمت پور در وزن 85 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد، بشیرباباجان زاده در وزن 130 کیلوگرم و سعید عبدولی در وزن 75 کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند و امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار