کد خبر: 636450
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
پارلمان نروژ از مریم قجر تحت عنوان مضحک و من درآوردی رئیس جمهور برگزیده منافقین دعوت کرده و سرکرده این فرقه شیطانی سه شنبه گذشته (6 اسفند) در جمع اعضای کمیته‌های دفاع و خارجی پارلمان نروژ در سخنرانی سراسر دروغ خود برای هزارمین بار جمهوری اسلامی ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد و متعاقب رجوی نیز به نوشته خبرگزاری‌های رویترز و وال استریت آن لاین نمایندگان حاضر در سخنرانی وی از جمله کریستین نورهایم وضعیت حقوق بشر در ایران را محکوم کرده و از منافقین تحت عنوان جنگجویان آزادی!!؟ تجلیل کرده اند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین ،مریم قجر در سال های قبل نیز چندین بار به دعوت پارلمان نروژ به اسلو رفته و سخنانی را بر زبان رانده بود و این بار جدیدی نیست که وی این کار را می کند . علاوه بر پارلمان دفتر حقوق بشر نروژ نیز محل دیدارهای احمد شهید گزارشگر معلوم الحال سازمان ملل با نمایندگان منافقین و محل تنظیم گزارش های ضد ایرانی وی است.

 اما انگیزه این اقدام نمایندگان پارلمان نروژ از دعوت مریم قجر به نروژ چیست؟ آیا آنها واقعا نمی دانند که مریم قجر حتی در بین اعضای خود فرقه نیز که جمعشان به سختی به دو هزار نفر می‌رسد نیز جایگاهی ندارد چه برسد به این که رئیس جمهور باشد؟ آیا نمایندگان پارلمان نروژ نمی دانند که صدها نفر در درون گروهک تا کنون تنها و تنها به جرم انتقاد از راس فرقه سر به نیست شده اند؟ آیا نمی دانند که سران فرقه و از جمله مریم قجر هیچ ارزش و احترامی برای حقوق بشری که به ظاهر مدافع آن هستند، قائل نیستند؟

آیا نمی دانند که منافقین دستشان به خون بیش از 12 هزار ایرانی بیگناه آغشته است؟ آیا نمی‌دانند صدام دیکتاتور معدوم عراق به کمک منافقین در جریان انتفاضه شیعیان در سال های 91 و 92 میلادی هزارن شیعیه عراقی را به خاک و خون کشید؟ آیا نمایندگان پارلمان نروژ واقعا نمی دانند که نقش منافقین در بحران سوریه چیست و آنها چه سر و سری با سلفی‌های تکفیری در سوریه دارند؟

آیا گزارش نماینده دبیر کل سازمان ملل در عراق را در مورد نقض حقوق منافقین حاضر در لیبرتی از سوی مریم قجر و مسعود رجوی را نخوانده‌اند؟ آیا واقعا نمی دانند که تا کنون حتی به صورت صور ی این جنگجویان آزادی!!؟ هیچ انتخاباتی برگزار نکرده‌اند که نشانه‌ای هرچند ضعیف از اعتقاد و تعهد آنها به دموکراسی و آزادی باشد؟ این آیا ها را تا ده ها و شاید صدها مورد می توان ادامه داد.

اگر جواب این سئوالات را نمی دانند که واقعا جای تاسف است و اگر می دانند و خود را به نفهمی زده‌اند که باز جای تاسف است چرا که پارلمان یک کشور اروپایی مدعی توسع یافتگی را در حد یک آلت دست منافقین تنزل داده است.

 پارلمان نروژ یا نمی داند حقوق بشر چیست؟ و مریم قجر کیست؟ و یا شاید نمایندگان آن دچار نقصان عقل و زوال حافظه شده اند که بدیهیات به این روشنی را نادیده می گیرند و از یک موجود جنایتکار برای سخنرانی درباره حقوق بشر دمکراسی و آزادی دعوت می کنند! و یا شاید بانیان این دعوت نیز مثل خیلی های دیگر بوی دلارهای کثیف منافقین عقل و هوش آنها را نیز زایل کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار