کد خبر: 636141
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
سخنگوي كميسيون اصل 90 در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»
مصطفي افضلي‌فر گفت: هدف ما اين است كه مطالبات بابك زنجاني به حساب دولت و در واقع حساب ملت برگردانده شود و تا زماني كه اين اتفاق رخ نداده است طبيعتا او بايد تحت نظر باشد.


جوان‌آنلاين: مصطفي‌ افضلي‌فر، سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به پروند بابك زنجاني اظهار داشت:  بابك زنجاني در خصوص مطالبات دولت حقوقي را بر گردن دارد كه اين مطالبات از بابت درآمد حاصل از فروش نفت است تا زماني كه او اين مطالبات را پرداخت نكند طبيعتا بايد در بازداشت بماند.

افضلي‌فر افزود: در همين راستا كارگروه مشتركي هم در مجلس تشكيل شده است؛ كار گروه مشترك كميسيون انرژي و كميسيون اصل 90 قانون اساسي. اين كار گروه موارد را جدي‌تر پيگيري مي‌كند.

وي ادامه داد: در آخرين جلسه كميسيون اصل 90 هم اين ماموريت به داووي محمدي، رئيس كميته اقتصادي كميسيون اصل 90 داده شد تا او مرتب جلسات كارگروه را تشكيل دهد و در نهايت گزارش نهايي تقديم هيئت رئيسه كميسيون شود.

سخنگوي كميسيون اصل 90 تاكيد كرد: تا زماني كه بابك زنجاني اين مطالبات را نداده است طبيعتا بايد در بازداشتگاه بماند. در حال حاضر هم اين مواردي كه در خصوص زنجاني گفته شده در دست بررسي مي‌شود. مواردي از قيبل بحث جعل اسناد پرداختي‌هايي كه ادعا مي‌كردند پرداخت شده است، چنين مواردي در كارگروه مشترك بررسي مي‌شود تا گزارش يا موارد تكميلي هم به دستگاه قضايي براي تكميل پرونده ارسال شود.

وي در پايان تصريح كرد: هدف ما اين است كه مطالبات بابك زنجاني به حساب دولت و در واقع حساب ملت برگردانده شود و تا زماني كه اين اتفاق رخ نداده است طبيعتا او بايد تحت نظر باشد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
0
0
مهر نوشت:
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در پرونده ای که در یکی از استانها در حال پیگیری است یکی از مدیران استانی بدون حتی یک ساعت ماموریت، 12 میلیارد تومان حق ماموریت و 530 میلیون تومان پول غذا دریافت کرده است.
ناصر سراج روز یکشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی گفت: در یکی از استانها فردی 12 میلیارد تومان بدون اینکه به ماموریت برود حق ماموریت دریافت کرده است. این فرد همچنین 530 میلیون تومان پول غذا به حسابش واریز شده است.
او گفت: همچنین در پرونده دیگری که در یکی از استانهای کشور تشکیل شده است عده ای 70 میلیارد تومان حقوق عوارض دولتی را در خصوص گمرک پرداخت نکرده اند. احتمال می دهیم ارزش مالی این پرونده به یکصد میلیارد تومان برسد. افراد در این پرونده فیش های گمرک را با استفاده از فتوشاپ جعل می کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار