کد خبر: 635773
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
در مراسم رونمایی از «کتاب _ سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» خانواده شهدا، «مؤسسه راه (دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی)»، «برنامه تلویزیونی ثریا»، همچنین خانواده مرحوم «امیرحسین فردی» تجلیل شدند.
 در مراسم رونمایی از «کتاب _ سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» خانواده شهدا، «مؤسسه راه (دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی)»، «برنامه تلویزیونی ثریا»، همچنین خانواده مرحوم «امیرحسین فردی» تجلیل شدند.
مراسم رونمایی از «کتاب _ سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» شب گذشته با حضور خانواده شهدا نظیر شهید «سید علیرضا ستاری» و شهید «هادی باغبانی»، خانواده مرحوم امیرحسین فردی در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شد.
 
در این مراسم فرزندان شهید «ابراهیم همت» و شهید «عباس کریمی»، مهرداد بذرباش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گلعلی بابایی نویسنده و رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس، حبیب احمدزاده نویسنده ادبیات دفاع مقدس، سعید حسینی مدیر مؤسسه روشنای زندگی و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب حضور داشتند.
 
در آئین رونمایی از «کتاب _ سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» از خانواده شهید «سیدعلیرضا ستاری» آخرین شهید فتنه و همچنین خانواده شهید «هادی باغبانی» و خانواده مرحوم «امیرحسین فردی» تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم علاوه بر خانواده شهدای فتنه از «مؤسسه راه (دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی)»، «برنامه تلویزیونی ثریا» و «سازمان هنری رسانه‌ای اوج» با ارائه تندیس «ناب» تقدیر شد.
 
* تقاضای مادر شهید ستاری از رسانه‌ها
 
پس از تجلیل از مادر شهید سیدعلیرضا ستاری، وی به پشت تریبون رفت و از رسانه‌ها تقاضا کرد تا هیچگاه نام این شهدا را از یاد نبرند و سپس گفت: بعد از جنگ، توقع نمی‌رفت چنین شهادت‌هایی در کشور رخ دهد، به همین منظور از رسانه‌ها تقاضا دارم، شهادت این فرزندان را که خالصانه برای دفاع از مملکت و حمایت از ولایت به درجه شهادت نائل آمدند را جهانی کرده و مطرح کنند تا با این کارشان، باورهای یکسری از جوانان را از بین نبرند.  
 
* برپایی نمایشگاهی از لوازم‌التحریر «روشنا» در حاشیه این مراسم
 
در حاشیه مراسم رونمایی از «کتاب _ سالنامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی»، نمایشگاهی کوچکی از لوازم‌التحریر «روشنا» که با تصاویر شهدای هشت سال دفاع مقدس مزین و آراسته شده بود، برپا شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار