کد خبر: 635772
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
به تازگی نیلوفر خوش خلق و روزبه معینی هم به بازیگران سریال نوروزی «خوب، بد، زشت» به كارگردانی منوچهر هادی اضافه شدند و امین حیایی در مقابل همسرش در این سریال قرار گرفت.
 
 
به تازگی نیلوفر خوش خلق و روزبه معینی هم به بازیگران سریال نوروزی «خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی اضافه شدند و امین حیایی در مقابل همسرش در این سریال قرار گرفت.

حدود 60 درصد ازتصویربرداری سریال «خوب، بد، زشت» انجام شده و در سکانس‌های اخیر نیلوفر خوش خلق و روزبه معینی نیز مقابل دوربین عبدی نسب رفته و مشغول بازی شدند.

تدوین سریال همچنان با تصویربرداری جلو رفته و امیرحسین صادقی صداگذاری قستهای تدوین‫ شده نهایی نیز را در استودیو آغاز کرد. ساخت موسیقی با آهنگسازی محمد محمدعلی شروع شده و شعر تیتراژ نیز توسط عبدالجبار کاکایی سروده شده است.

«خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای نوروز ۹۳ شبکه دو در حال تولید است.

این سریال که فیلمنامه آن را بابک کایدان بر اساس طرحی از محسن کیایی نوشته رویکردی طنز دارد و درباره جوانی به نام «بهادر» است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید، رضایت خانواده‌اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند.

در سریال نوروزی «خوب، بد، زشت» امین حیایی، بهنوش بختیاری، بهاره رهنما، حسین محب اهری و سوسن پرور، سیاوش مفیدی و ساقی زینتی و محمدرضا علیمرادی بازی می کنند. 

 
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار