کد خبر: 635762
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
امیرحسین قاضی‌زاده:
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: نه این دولت، نه دولت قبل و نه مجلس و نه هیچ‌کس حق ندارد به صداوسیما مسلط شود.
 
امیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه صداوسیما به عنوان رسانه ملی به نظام، اسلام و عموم مردم اختصاص دارد، گفت: اگر هر فرد، جناح، گروه و دولتی بخواهد رسانه ملی را تسخیر کند و به دور از افکار عمومی در حوزه سیاست خارجی و مسائل اقتصادی اقداماتی را انجام دهد، عملی خیانت‌آلود انجام داده است که به شدت باید از آن پرهیز شود.

وی افزود: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی با حضور مردم در صحنه به پیروزی رسیده و اسلام از این طریق به کشور ما بازگشته است و مردم همواره عرصه کشور را اداره کرده‌اند، به نظر نمی‌رسد که موضوعی در حوزه‌‌های سیاست خارجی و اقتصادی وجود داشته باشد که مردم نباید از آن‌ها اطلاع یابند.

نماینده مردم مشهد در مجلس در ادامه اظهارداشت: تسلط بر صداوسیما به واسطه جناح، حزب و گروه پذیرفته شده نیست. البته نه این دولت، نه دولت قبل و نه مجلس و نه هیچ‌کس حق ندارد به صداوسیما مسلط شود.

قاضی‌زاده در ادامه به نقش بی بدیل صداوسیما در عرصه جنگ نرم و مقابله با تهاجمات فرهنگی غرب اشاره و تصریح کرد: در شرایط حاضر، صداوسیما در برابر هزاران شبکه ماهواره‌ای و رسانه‌ای قرار دارد که همواره علیه ملت ما هجمه تبلیغاتی وارد می‌کنند که نیاز است بیش از گذشته به آن کمک کرده و از آن حمایت کنیم که در این میان دولت نقش بیشتری در حمایت از رسانه ملی نسبت به سایر دستگاه‌ها دارد.

**دولت به نقش صداوسیما در عرصه جنگ نرم علیه دشمن توجه کند

وی در همین زمینه تأکید کرد: همه نهادها از جمله دولت باید از صداوسیما حمایت کنیم تا در کنار پوشش اخبار صحیح در داخل کشور در عرصه بین‌المللی نیز به یک عنصر خبری و تبلیغاتی معتبر تبدیل شده و بتواند پیام حق ملت ایران را به گوش جهانیان برساند.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: دولت مؤثرترین قوه در حمایت از صدواسیماست. دولت باید بیشترین حمایت‌‌ها را از صداوسیما داشته باشد و به نقش آن در حوزه جنگ نرم علیه دشمن توجه کند.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
باقری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
0
0
فعلا هنوز صدا و سیم ...
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
0
0
فعلا که دولت نتها حمایتی از صدا و سیما نمیکند بلکه اگه زورش برسد با کلید(داس) تمام مجریان منتقد و مدیران صدا و سیما را تعویض میکند اما این آرزو با توجه به هوشیاری ملت محقق نخواهد شد چرا که ملت در نهم دی جواب فتنه گرانی که اکنون به واسطه دولت فعلی در صدد فشار به صدا و سیما هستند را داده البته خود صدا و سیما باید قاطعانه در برابر زیاد خواهی های ...این افراد مقاوت جدی بکند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار