کد خبر: 635627
تعداد نظرات: ۱۷۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
مشاغل سپاه به تناسب احتیاج نیروها و سازمانها از رسته‌های مختلف تشکیل می‌شود. انواع رسته و علائم رسته‌ای و همچنین علائم‌درجات و شکل لباس پرسنل نظامی به موجب دستورالعملهایی خواهد بود که توسط ستاد کل سپاه تهیه و به تصویب فرماندهی کل خواهد رسید.

استخدامی سپاه پاسداران گردآوری شده که ممکن است در آگهی های استخدامی جدید دستخوش تغییراتی شود.

شرایط عمومی استخدام در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی‌ایران به شرح زیر است:
 
‌ماده ۱۶ – شرایط عمومی استخدام کادر ثابت و پیمانی و پرسنل بسیجی ویژه (‌پاسداران افتخاری) به شرح زیر می‌باشد:

‌الف – اعتقاد به مبانی اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران.
ب – اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه.
ج – التزام عملی به احکام اسلام و قوانین جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی.
‌د – عدم عضویت و هواداری از احزاب و گروهها و سازمانهای سیاسی.
ه – نداشتن سابقه عضویت و یا هواداری از احزاب و گروهها و سازمانهای غیر اسلامی. التقاطی، الحادی و غیر قانونی.
‌و – عدم اعتیاد به مواد مخدر و محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
‌ز – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی مورد نیاز.
ح – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نیاز.
ط – داشتن حداقل ۱۶ سال سن تمام و حداکثر ۴۰ سال سن.
ی – داشتن حسن شهرت و عدم سوء سابقه.

‌تبصره ۱ – استخدام پرسنل کادر ثابت، مشروط به داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

‌تبصره ۲ – پرسنل پیمانی و بسیجی ویژه از شرط حداکثر سن و محصلین از حداقل سن تعیین شده مستثنی می‌باشند.

‌تبصره ۳ – برای مشاغل کارمندی در شرایط مساوی استخدام، ایثارگران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و خانواده درجه یک آنان در اولویت‌می‌باشند.

‌تبصره ۴ – استخدام پرسنل مذکور در این ماده منوط به تأیید صلاحیت آنان توسط هیأت مرکزی گزینش است که پس از ارزیابی در طول دوره‌آموزش اولیه صورت می‌گیرد و در صورت لزوم هیأت مرکزی گزینش می‌تواند این اختیار را به هسته‌های گزینش تفویض نماید.

‌ماده ۱۷ – هیأت مرکزی گزینش در سپاه مرکب از فرمانده کل سپاه یا جانشین وی، نماینده ولی فقیه در سپاه یا جانشین وی، رئیس ستاد کل سپاه،‌مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه و معاون نیروی انسانی ستاد کل سپاه به عنوان دبیر هیأت و وزیر یا جانشین وی تشکیل می‌گردد و در چارچوب مفاد‌این قانون، وظیفه تعیین سیاستهای گزینش پرسنل سپاه و تدوین دستورالعملهای مورد نیاز و نظارت بر کار هسته‌های گزینش در سپاه را به عهده دارد.

‌تبصره – هسته‌های گزینش در ستاد کل سپاه، نیروها و سازمانهای وابسته، توسط هیأت مرکزی گزینش سپاه، برای گزینش پرسنل تشکیل می‌گردد.

‌ماده ۱۸ – استخدام پرسنل نظامی برای خدمت در کادر ثابت بر اساس یکی از مقاطع تحصیلی پایان دوره‌های راهنمایی، دبیرستان، فوق دیپلم،‌لیسانس، فوق لیسانس ، و دکترا و بالاتر انجام می‌گیرد.

‌ماده ۱۹ – کارمندان به دو صورت زیر استخدام می‌شوند:

‌الف – بر اساس مدارک تحصیلی در یکی از مقاطع پایان دوره‌های دبیرستان فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکترا و بالاتر

ب – بر اساس تخصص و مهارت عملی با داشتن حداقل مدرک پایان دوره تکمیلی نهضت سوادآموزی و حداکثر پایان دوره دبیرستان.

‌ماده ۲۰ – سپاه برای مشاغلی که مستلزم بکارگیری زنان باشد آنان را استخدام می‌نماید تغییر محل خدمت زنان باید حتی‌الامکان تابع شرایط‌خدمتی همسران آنان باشد.

‌ماده ۲۱ – سپاه می‌تواند به منظور تأمین نیاز سازمانی خود داوطلبانی را که حداقل دارای مدرک تحصیلی پایان دوره ابتدایی می‌باشند با اخذ تعهد ۵‌سال خدمت نظامی و یا ۶ سال خدمت کارمندی به صورت پیمانی استخدام نماید. و تمدید مهلت و تجدید قرارداد مجاز نمی‌باشد.

‌تبصره ۱ – خدمت پرسنل پیمانی که خدمت دوره ضرورت را انجام نداده‌اند به منزله انجام خدمت دوره ضرورت تلقی می‌گردد و در صورتی که‌قبل از خاتمه تعهد به هر علت از خدمت مستعفی یا بر کنار گردند برابر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

‌تبصره ۲ – سپاه می‌تواند پرسنلی را که در حال انجام خدمت دوره ضرورت می‌باشد به صورت پیمانی استخدام نماید.

‌ماده ۲۲ – سپاه می‌تواند در صورت نیاز از پرسنل وظیفه در حین دوره خدمت ضرورت و همچنین پرسنل پیمانی در طول مدت قرارداد و پرسنل‌بسیجی اعم از عادی، فعال یا ویژه که شرایط لازم را دارا هستند برای کادر ثابت استخدام نماید و این قبیل داوطلبان در شرایط مساوی از اولویت‌برخوردارند. آموزش، درجه یا رتبه و ترفیعات آنان تابع مقررات مندرج در این قانون خواهد بود.

‌ماده ۲۳ – سپاه می‌تواند در صورت نیاز با پرسنل بسیجی ویژه که حداقل ۱۸ سال تمام سن داشته باشند، قراردادی انعقاد نماید که خدمت دوره‌ضرورت خود را پس از گذراندن آموزشهای لازم در طول حداکثر ۱۰ سال هر سال به مدت حداقل یک ماه طی نمایند تا بدینوسیله همواره آمادگی رزمی‌برای مأموریتهای مختلف در شرایط ویژه را داشته باشند.

‌تبصره ۱ – سپاه در مواقع جنگ و اضطرار این نیروها را احضار نموده و چنانچه بیشتر از مدت یک ماه در هر سال خدمت نمایند به همان اندازه از‌مدت خدمت و آموزش سالهای بعد کسر خواهد شد.

‌تبصره ۲ – این دسته از پرسنل پس از گذراندن آموزشهای لازم در بدو خدمت از حقوق اجتماعی افراد منقضی خدمت وظیفه عمومی برای‌استخدام و تحصیل و نظیر آن بر برخوردار می‌باشند، لیکن در صورت قطع یا لغو یا بطلان قرار داد تا انجام کامل خدمت ضرورت، حقوق مزبور از آنها‌سلب می‌شود.

‌تبصره ۳ – کلیه نهادها و سازمانها و وزارتخانه‌ها و شرکتهای دولتی و کارفرمایان بخش خصوصی اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی موظفند شغل‌این دسته از افراد را در طول خدمت سالانه آنها در سپاه حفظ نمایند، افراد مزبور در این مدت از دستگاه مربوطه حقوق و مزایا دریافت نخواهند نمود.

‌تبصره ۴ – حقوق و مزایای این افراد بعد از آموزشهای لازم بدو خدمت مطابق حقوق و مزایای پرسنل کادر ثابت نظامی هم ردیف خواهد بود.

‌تبصره ۵ – آیین‌نامه اجرایی این افراد ماده توسط وزارت و ستاد کل سپاه پس از کسب نظر از سازمان امور اداری و استخدامی کشور تهیه و به‌تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

‌ماده ۲۴ – خرید خدمت اشخاص بنا به ضرورت و برای مدت محدود با تشخیص نیروها و سازمانهای استخدام‌کننده به موجب آیین‌نامه موضوع‌ماده ۳۷ قانون ارتش می‌باشد و اصلاحات مورد نیاز آن توسط ستاد کل سپاه با هماهنگی وزارت تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

‌ماده ۲۵ – استخدام اعضای هیأت علمی مؤسسات آموزش عالی سپاه و پرداخت حق‌التدریس به اساتید و مربیان مقاطع دانشگاهی بر اساس‌مقررات استخدامی هیأت علمی دانشگاهها خواهد بود.

‌تبصره – استخدام مربی و پرداخت حق‌التدریس برای آموزشهای پائین‌تر از سطوح دانشگاهی تابع آیین‌نامه موضوع ماده ۳۸ قانون ارتش خواهد‌بود. اصلاحات مورد نیاز توسط ستاد کل سپاه با هماهنگی وزارت دفاع تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

‌ماده ۲۶ – استخدام افراد در سپاه ، بدون نیاز سازمانی و همچنین استخدام و یا تغییر وضع پرسنل جز به یکی از صور مذکور در این قانون مطلقاً‌ممنوع است.

‌بخش سوم – سازمان و طبقه بندی مشاغل

‌ماده ۲۷ – تعداد و ترکیب نیروی انسانی سپاه و همچنین نسبت درجات و رتبه‌های آنان بر مبنای خط مشی، استراتژی و تهدیدات، برابر جداول‌سازمان و تجهیزات مصوب و به نسبتی که به وسیله ستاد کل سپاه تعیین و به تصویب فرماندهی کل خواهد رسید مشخص می‌گردد.

‌تبصره ۱ – جداول سازمان نیروی انسانی سپاه و ستاد کل شامل محلهای سازمانی و ضرورت نظامی یا کارمندی یا مشترک بودن شغل و درجات و‌رتبه‌های متناسب برای هر محل سازمانی حسب مورد توسط ستاد کل سپاه و ستاد کل تهیه و به تصویب فرماندهی کل خواهد رسید.

‌تبصره ۲ – به منظور جلوگیری از تورم پرسنل کادر ثابت در سپاه و سازمانهای وابسته در جداول سازمانی مشاغل باید به نحوی پیش‌بینی گردد که‌حتی‌الامکان از پرسنل وظیفه پیمانی و بسیجی استفاده شود.

‌ماده ۲۸ – رسته عبارت است از مجموعه رشته‌های شغلی که از نظر تخصص یا نوع آموزش وابستگی و ارتباط نزدیک داشته باشند.

‌ماده ۲۹ – مشاغل سپاه به تناسب احتیاج نیروها و سازمانها از رسته‌های مختلف تشکیل می‌شود. انواع رسته و علائم رسته‌ای و همچنین علائم‌درجات و شکل لباس پرسنل نظامی به موجب دستورالعملهایی خواهد بود که توسط ستاد کل سپاه تهیه و به تصویب فرماندهی کل خواهد رسید.

‌ماده ۳۰ – بکارگیری پرسنل در مشاغل غیر مرتبط با رسته آنان ممنوع بوده و سپاه موظف است به منظور ایجاد انعطاف در اجرای مأموریتهای محوله‌به غیر از رسته اصلی ، رسته رزمی یا پشتیبانی رزمی دیگری برای کلیه پرسنل پیش بینی نماید.

‌تبصره – تغییر رسته پرسنل ممنوع می‌باشد و در موارد لزوم برابر دستورالعملی است که توسط ستاد کل سپاه تهیه و به تصویب فرماندهی کل‌خواهد رسید.

‌ماده ۳۱ – ستاد کل سپاه موظف است حداکثر ظرف مدت یک سال در چارچوب این قانون کلیه مشاغل سپاه را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار‌داده و شرح وظایف و شرایط احراز هر شغل را تعیین و پس از تأیید فرماندهی کل سپاه در انتصابات و ترفیعات ملاک عمل قرار دهد.

‌ماده ۳۲ – ستاد کل سپاه موظف است مشاغل مختص کارمندان موضوع بند(ب) ماده ۱۹ این قانون را از نظر پیچیدگی و تخصص به سه گروه (۱) ،(۲)، و (۳) و میزان مهارت در انجام مشاغل هر یک از سه گروه را به سه رده (۱) و (۲) و (۳) طبقه بندی نماید. کمیسیون ارزیابی مهارت در بدو‌استخدام تخصص و مهارت این قبیل کارمندان را مورد ارزیابی قرار داده و گروه و رده آنان را تعیین می‌نماید.

‌ماده ۳۳ – ستاد کل سپاه می‌تواند بنا به دستور فرماندهی کل سپاه برای انجام وظایف پیش‌بینی نشده پستهای موقت را ایجاد نموده و حداکثر ظرف‌مدت یک سال تکلیف آنان را از لحاظ حذف شغل و یا درج آن در جداول سازمان معین نماید.

غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷۸
سعید اسدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
27
94
من علاقه زیادی به سپاه دارم ...
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
من علیرضا بیگی مهدی آبادی دوست دارم برای ایرانم و برای خاکم جان بدهم و این قدر دوست دارم برای ایرانم بجنگم که تمامی دشمنان از من ترس داشته باشند اما من دوست دارم حتی همه کسم را کنار گذاشته و به جایی انتقال بشم که هیچ کسی مرا نشناسد و فقط ریسم بداند من قصم میخورم به دین و ایمانم محکم باشم و از خاکم دفاع کنم اما بشرطی که مرا کسایی آموزش بدن که اون چیزی که ایرانم بخواند بشم این شماره موبایلم ۰۹۱۳۷...... این کار را برام انجام بدید چون من قدرتی دارم که کسی فکرشم نمی کنید
احمدحسینی
| Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
سلام وخسته نباشید
به همه پاسداران ولایت مدار اسلام
من خیلی به سپاه علاقه دارم چطور به دانشگاه افسری یادرجداری ثبت نام کنیم
من متولد۱۳۷۳
پیش دانشگاهی دارم معدل۱۴
مدرک ایثارگری هم دارم حدود ۲سال
سابقه بسیج هم ۸سال دارم
میتونم ثبت نام کنم
ابولفضل
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
من علاقه زیادی دارم که در سپاه خدمت کنم
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
26
79
با سلام من خیلی به سپاه علاقه دارم و در حال حاضر مشغول تحصیل در حوزه علمیه میباشم ولی نمیدانم باید برای ثبت نام چکار کنم. لطفا مرا راهنمایی فرمایید
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
شما فقط میتونی بری عقیدتی سیاسی سپاه تازه اگر با دیپلم رفته باشی
امیرحسین
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
با سلام دوست عزیز _ با مدرک حوزوی در صورت واجد شرایط بودن در تمام مقاطع سپاه میتوان استخدام شد ( نه فقط عقیدتی بلکه تمامی رشته ها)
برای ورود به دانشگاه امام حسین تشریف ببرید
محقق
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
سلام.کسی خبر داره که ایا با لیسانس حوزوی میشه جذب پاسداری شد؟لطفا راه جذب رو توضیح دهید؟
مقدادخطیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
15
86
من خیلی به امنیت پرواز علاقه دارم لطفا که چگونه در این شغل استخدام شوم و مدرک چه می خواهد آشنا کنید
رسول جبراءیل نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
10
66
سلام.بنده علاقه خیلی زیادی به امنیت پرواز دارم وهمه شرایط هارو دارم ولی به خاطر داشتن مدرک پیام نور نمیتونم وارد بشن لطفت بندا رو راهنمایی کنید. بنده22ساله دارای مدرک کارشناسی وپایان خدمت هستم با5سال بسیج ممنون ميشم کمکم کنید.
پرهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
10
42
سلام من به شغل امنیت پرواز خیلی علاقه دارم لطفا راهنماییم کنید
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
14
27
با سلام من مهندس برق هستم 33ساله تقاضای کار در قسمت امنیت پرواز یا حراست رو دارم لطفا منو راهنمایی کنید . پارتیم هم فقط خداست باتشکر
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
18
30
سلام ببخشید من علاقه زیادی به کار امنیت پرواز دارم لطفا راهنماییم کنید .مدرکم دیپلم متولد 68.به امید به خدا این درخواستو فرستادم.... .اینم شمارمه. ممنون
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
8
28
باعرض سلام و خسته نباشید بنده مدرک کارشناسی برق از دانشگاه دولتی در تهران دارم و چندین سال هم در بسیج سابقه ی فعالیت دارم و علاقه ی زیادی هم به امنیت پرواز دارم لطفا برای استخدام راهنمایی ام کنید باتشکر
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
8
26
باسلام و صلوات برمحمد وآل محمد.
دوستانی که علاقه به خدمت در سپاه حفاظت هواپیمایی دارند باید بدانند که برای ورود به این بخش باید دوره ی آموزشی مقدماتی پاسداری عمومی رادر دانشکده افسری وتربیت پاسداری امام حسین بگذرانند و دردانشکده امنیت رشته امنیت پروازرا انتخاب نمایند.انشااللّه که موفق ومؤیدباشید.
پاسخ ها
ليلا
| Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
يعني چجوري دانشگاه امام حسين ورود پيدا كنيم
مهدی موسالو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
4
27
سلام من مهدی موسالو زیاد الاقمند به سپاه دارم دوساله تلاش کردم نتونستم استخدام شم اگه امکانش هست دابطلاب استخدامم کنید خواهشن شماره تماس ....
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
8
35
بسم الله الرحمن الرحیم من دوست دارم از بچه های اطلاعات عملیات باشم ودر فرماندهی تیپ نیروی مقاومت بسیج خدمت ضرورت راگذرانیدم..و بخاطر فقرمالی خانواده مجبور به ترک تحصیل دردوره آخر دبیرستان شدم.وخیلی دوست دارم وارد یگان سپاه بشوم ومشغول خدمت به وطن..
حامد صفایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
11
25
با سلام و عرض ادب خدمت پاسداران انقلاب اسلامی بنده حقیر از زمانیکه وارد بسیج شدم به سپاه علاقه زیادی پیدا کردم وبعدا وارد خدمت سربازی شدم بیشتروبیشتر شد بعد از خدمت مدت 4ساله اینقدر چپ و راست زدم ولی متاسفانه موفق نشدم درضمن علاقه زیادی به امنیت پرواز دارم استدعای عاجزانه دارم پیگیری کنید ...
محمدرضا ساری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
9
10
باسلام خسته نباشید بنده به شغل امنیت پرواز علاقه مندهستم دیپلم دارم خدمت سربازی هم رفته ام خواهشمند بگویید چگونه میتوانم وارد این حرفه شم....باتشکر
پاسخ ها
آرمین
| Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
شب بیا بهت یاد بدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
آرمین
امید کیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
5
14
من خیلی دوست دارم در سپاه خدمت کنم
محمد باقر نصیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
7
21
باسلام وباصلوات برمحمد وآل محمد(ص) من علاقه ی زیادی ه قسمت حفاظت سپاه دارم مرا راهنمای کنید
اصغر بهرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
3
11
باعرض سلام من خیلی علاقه دارم وارد امنیت پرواز شوم وبه کشورم خدمت کنم لطفا من را برای ثبت نام راهنمایی کنید
حسین مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
7
12
سلام من علاقه زیادی به نظام دارم حتی برای استخدام درناجااقدام کردم همه مراحل رابه خوبی گذراندم ولی به علت اینکه چشم چپم تنبل هست وعینک میزنم قبولم نکردنداگرسپاه هم به چشم بنده گیرنده علاقه دارم به کشورم ورهبرعزیزم خدمت کنم مخصوصاتو رسته مراقبت پرواز ممنون
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
4
11
باسلام وخسته نباشید. من یک دانش آموز دبیرستانی هستم که باید انتخاب رشته کنم. تحقیق کردم دیدم که یکی از زیر شاخه های ریاضی حفاظت هواپیمایی هستش ولی با چند نفر که خودشان مامور امنیت پرواز بودندصحبت کردم هر کسی نظر خودش رو بیان می کرد .
لطفا برای رجوع به این شغل مارو راهنمایی بفرمایید.متشکر
حمیدرضا دانش
|
United Kingdom
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
3
9
سابقه بسیج فعال .دانشجورشته بازرگانی بازاریابی
مجید الله وردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
3
7
باسلام من می خواستم بگویم به جوانان بیشتر توجه شود بنده میخواند به صورت افتخاری در خدمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همیشه سر فراز باشم بنده مجید الله وردی فرزند جانباز 30درصد نورالله الله وردی میباشم حتی در مناطق دور افتاده کشور ایران
الیاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
5
6
با سلام
من علاقه زیادی به سپاه دارم میخواستم ببینم با رشته کامپیوتر میشه تو حفاظت هواپیمایی استخدام شد لطفا برای این شغل مارو راهنمایی کنید . ممنون
یاعلی
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
3
15
خیلی دوست دارم وارد سپاه بشم قسمت امنیت پرواز یا حفاظت شخصیت رشته تحصیلیم حقوق هست سابقه بسیج هم دارم باید به کجا مراجعه کنمک واقعا جواب بیریم با چهارتا سوال الکی منو رد نکنن.ممنون
مهدی حسن زاده جزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
3
7
بنام خدا ، سلام ، من به سپاه مخصوصا به امنیت پرواز علاقه دارم ، راهنمایی بفرمائید . ممنونم .
مسلم ریحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
3
7
باسلام.
بنده یک دانش آموز دوره پیش دانشگاهی هستم.
علاقه مندم به دانشکده افسری(شاخه امنیت پرواز)هستم.
از جنابان درخواست راهنمایی بنده را دارم.با تشکر.
یاعلی...
اشکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
4
9
سلام عذرادب رشته مکانیک کاردانش قبول میکنن استخدامی سپاه
شهاب محمدى كهروئى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
6
10
از خداى بزرگوار ميخواهم يه بنده اى مثل من رو كه چندين ساله آرزو داره براى خدمت به وطنش كار در سپاه فرودگاه باشه آرزوشو برآورده كنه....من 27سالمه
پژمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
1
12
سلام شرط معدل کل و کتبی برای سپاه چجوریه
من علاقه ی بیش از حدی به سپاه و ولایت دارم و میخواهم تا آخرین قطره ی خونم را به افتخار ایران بدهم
پیمان غفاری برانقار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
3
4
باسلام احترام خیلی دوست دارم یک نضامی بشم وتا اخرین لحظه نفس به میهن عزیزم ایران تا پای جان خدمت کنم وعجرکم عنداللاه
سید احسان عرفانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
1
3
سلام.....من به شغل امنیت پرواز خیلی علاقه دارم....لطفا من را راهنمایی کنید
رضا یاراحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
1
7
با سلام من دانش آموز م امسال دیپلم فنی گرفتم خیلی به سپاه پاسداران علاقه دارم پدرم جانبازه خودمم بسیجیم لطفا راهنمایی کنید متشکر
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
2
1
بسم الله اارحمن الرحیم
بنده میخواستم بدونم برای امنیت پرواز که باید استخدام سپاه پاسداران بشیم باید چه رشته ای خوند؟علوم تجربی یا ریاضی یا اصلا فرقی نداره؟؟؟؟
علی عبدالنحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
2
6
سلام من خیلی علاقه به نظام دارم احساس میکنم موفقیتم در نظام میباشد تمام شرایط برای استخدام را دارم لطفا راهنماییم کنید
فرهاد خانمحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
2
6
من خیلی به سپاه علاقه دارم،مدرک تحصیلیم دیپلمه و ۱۹سالمه
یه مشکل بزرگی که دارم یه تتو کوچیک رو دستمه
من باید چکار کنم؟راهنمایی کنید
امیرحسین محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
2
2
سلام خسته نباشید برای استخدام در حفظت چه کاری باید انجام بدم وشرایط استخدام چیه وباید چه ورزش هاای بلد باشیلطفا توضیح دهید
Wolf
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
2
7
رشته تحصیلی باید چی باشه
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
2
7
باسلام....اگه خانم بخواداستخدام امنیت پروازبشه بایدچکارکنه.....لطفاراهنمایی کنید.کارشناس ادبیات انگلیسی
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
7
13
سلام من 15سال دارم میخواستم بدونم سپاه از 16 سالگی نیرو برمیداره تا من تا سال آینده خودم رو آماده کنم
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
4
8
سلام من خدمت به میهنم رادوست دارم .ومیخاهم در سپاه این امرالهی را انجام دهم .وعلاقه زیادی ب تکاوری سپاه دارم و دارای حکم قهرمانی هستم .لطفا از چگونگی پیوستن ب برادران سپاهی مرا آگاه سازید باتشکر
فدایی رهبرم سیدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
1
4
سلام دوستان باید بسیجی فعال کم کم۲سال باشید و از ناحیه محلتون نامه عضو یاب بگیرید...میبرید میدان پاستور بغل دندان پزشکی فعلااا با مدرک دیپلم میگیرن.
محمدامین فرح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
3
2
من خیلی به سپاه علاقمندم ودوست دارم استخدام آن شوم در ضمن عضو خانواده شهدا می باشم ودارای مدرک تحصیلی دیپلم انسانی هستم مرا راهنمایی کنید.با تشکر.یا علی
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
1
3
سلام من جوانی 25 ساله ام ک برای حفاظت و بادیگارد شدن چند ساله تلاش میکنم و ب هیچ نتیجه نرسیدم .
میشه بگید شرایط ب چ شکله یا باید کجا برم من .
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
4
6
باسلام من خیلی دوست دارم در سپاه مشغول بکار شوم.
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
1
9
سلام من علاقه زیادی به امیت پرواز دارم همه شرایط دارم رزمی کارهم هستم لطفا برای ثبت نام کمکم کنیک ممنون
سید واحد حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
2
3
عرض سلام ادب و احترام اینجانب بسیجی فعال حوزه شهید کاوه هستم لطفا جهت استخدام در سپاه مرا یاری فرمایید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
2
4
راهنمایی کنید ک چگونه برای امنیت پرواز ثبت نام کنیم
وحید سلطانیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
1
2
من به شغل های نظامی خیلی علاقه دارم دیپلمه فنی دارای گواهینامه کارت پایان خدمت متاهل 23ساله از کرمانشاه خواهشا در صورت نیاز تماس بگیرید 0919......وهیچگونه سابقه هم ندارم
امید جفاکار نبیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
1
3
سلام من عاشق امنیت پروازم شغل من آزاده
۳۶ سالمه آیا راه رسیدن به این هدف هست ایا
حسین دره قایدشیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
1
8
باعرض سلام وخسته نباشید،ازبچگی علاقه ی زیادی به شغل نظامی داشتم ولی متأسفانه کسی نبوده راهنمایی کنه خاستم اگه امکانش هست برا ورود به سپاه راهنمائیم کنیدممنونتون میشم ازلحاظ شرایط جسمی و تحصیلی هم مدارکم کاملآ
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
0
10
ببخشید چه جوری باید برای حفاظت استخدام شم کجا باید برم ممنون میشم راه نمایم کنید
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
2
باسلام بنده علاقه زیادی به این رشته دارم و از شما مخواهم درباره پایه حقوقی این شغل و اطلاعات ضروری دیگر اطلاع رسانی کنید
زواری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
1
7
سلام
من 17 سال دارم میخواستم بدونم که امنیت پرواز نیروی خانم هم استخدام میکنه یا نه؟
و اینکه گفته شده استخدام از سن حداقل 16 سالگی تمام میباشد دقیقا چطور ی میپزیرن؟
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
2
5
سلام خسته نباشید . من خیلی به شغل امنیت پرواز علاقه دارم لطف کنید شرایط استخدام را به من بگید .30 سالم هست و متاهل . چند وقتی به خاطر شرایط سخت زندگی بیکار شدم . هیچ پارتی هم ندارم جز خدا لطفا کمکم کنید
شماره من ۰۹۳۶۱۶۴۲۴۵۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
4
باسلام. بنده ۳۵ سال دارم. و دورهای ورزشی جودو و کیک بوکسینگ کشتی را طی کرده ام. بسیار علاقه به بادیگاردی دادم. در حال حاضر هم بیکارم. خیلی خیلی دوست دارم در کشور خودم کار بادیگاردی را انجام بدهم. خواهشا اگر نیرو برای گذراندن دوره بادیگاردی میگیرین من هم مایل به طی کردن مراحل و کار در این زمینه میباشم. با تشکر


۰۹۳۵۲۷۵۰۲۷۰ این شماره تماس بنده است
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
2
14
سلام بنده ۱۹ سالمه و دیپلم رشته انسانی رو دارم
و میخام عضوی از سپاه پاسداران باشم کسی میتونه راهنماییم کنه چطوری؟ممنون
معین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
1
4
سلام
اقایون اینجا که سایت گزینش سپاه پاسداران نیست
کسانی که میخوان عضو سپاه پاسداران بشن باید از طریق مراکز مربوطه اقدام کنن
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
1
9
سلام من سال دوازدهم رشته الکتروتکنیک (برق فشار قوی )هستم و بسیار به امنیت هوایی دارم لطفا راهنمایی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
1
3
سلام میشه بگید چجوری میشه وارد این حوزه شد و ایا خانم ها هم میشه. وارد این حوزه بشن
محسن نورالوینی
|
Germany
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
3
سلام من خیلی دوست دارم داخل سپاه باشم ومدرکم فقط تاسوم متوسطه ادامه دادم میشه راهنمای کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
1
3
ایا خانم ها هم میتونن وارد امنیت پرواز بشن
خواهش میکنم بهم بگین؟؟؟؟؟؟؟
علی غایب زرنق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
1
یا علی
سیدمحمد
|
Netherlands
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
2
7
سلام بنده بامدرک لیسانس ریاضی وباسابقه ای که دربسیج وموارد دیگی که داشتم تونستم استخدام بشم امیدوارم اونایی که شایستگی این کار رو دارن موفق بشن یاعلی
ناصری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
7
اقا سید محمد چجوری استخدام شدین اشنا داشتین؟
من 16 سال سابقه دارم+ 10 شورا+8 گردان اصلا قبول نمکنن
لطفا راهنمایی کنید.ممنونم
مبین
|
Netherlands
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
1
0
منم هستم
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
0
4
سلام بنده مدافع حرم بودم تازه برگشتم از سوریه بهم بگید چطور میتونم به برادرای حفاظت سپاه فرودگاه بپیوندم لطفا راهنماییم کنید پاسدار نیستم بسیجی بودم داوطلبانه به جبهه سوریه رفتم
پاسخ ها
اسما
| Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
ماشاالله به غیرتت
مهدی هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
1
5
منم علاقه دارم که استخدام شم
فردین مرادی
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
1
5
من علاقه ی زیادی دارم به استخدام
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
1
4
سلام منم دوست دارم درسپاه خدمت کنم ..
توحید شجاعیمک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
3
مکانیک هستم میخوام در سما کار کنم لطفا راهنمایی کنید
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
2
1
سلام
لطفا برای گرفتن اطلاعات بیشتر یه شماره تلفن یا آدرسی راهنمایی کنید..
عماد ابريشم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
1
1
لطفا راهنماي كنيد كه كجا مي شود جذب شد
Rasoulkhani
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
1
3
سلام خسته نباشید من خیلی ب سپاه علاقه دارم و پام تاندومش کش اومده ایا مشکل ایجاده میکنه برای جذب تو سپاه بخوام بشم!؟ جذب نمیکنن یا میکنن مچکرم اگه جواب بدید
عیسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
0
1
عشق من سپاه و خیلی خیلی بهش علاقه دارم عشقمه سپاه
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
0
1
سلام
من متولد ۷۳ هستم و پایان خدمت دارم
دیپلم ادبیات هم دارم
با شرایط من استخدام میکنه سپاه پاسداران
یا باید برم دانشگاه و لیسانس بگیرم
ممنون میشم بهم بگین چیکار کنم
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
1
2
سلام خسته نباشیدمن ازکودکی عشق سپاه داشتم وازسن ۱۰سالگی وارد بسیج شدم تا علان که۱۶سال دارم با جستوجود ر انترنت در مورد سپاه دیدم که ازسن ۱۶ سالگی سپاه نیرو برمی داره برای نیروی سپاه شدن چکار کنم خاهش می کنم کمک وراهنمای ام کنید
فرزام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
3
من متولد 86 هستم. چگونه سپاهی شوم!؟
فرزام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
7
من متولد 86 هستم. چگونه سپاهی شوم!؟
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
1
2
سلام
مرتضی
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
4
من دانشجوی رشته ی حسابداری هستم وبسیج فعال هستم و26ساله ام وعلاقه ی زیادی به سپاه دارم دوست دارم به عنوان درجه دار وارد سپاه شوم لطفا مرا در این زمینه راهنمایی کنید
علی ریحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
1
4
من می خواهم در حفاظت استخدام شم ولی نمی دانم باید کجا بروم من را راهنمایی کنید ممنون
سعید رحمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
3
0
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز
شرایط ورود به امنت پرواز دستگاه های امنیتی چگونه می باشد لطفا راهنمای کنید
محمدنقوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
2
واسه اینکه میام سپاه چون بسیج شدم بخاطر همون وازهمه مهم تر جان به کفم 22سالمه مرز خدمت کردم خیلی عملیات رفتم واردم
محمد قدسی اذربایجان.غربی.شهرکشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
1
سلام وخسته نباشید به تمام سربازان وخدمت گران ایران بنده از خانواده فقیر هستم کاربلدم ولی از خانوادم شرمنده ام خیلی خیلی دوست دارم زیر پرچم خدمت کنم برای هرنوع خدمت اماده ام شبانه روز درمرز کوه باشم عاشق این خدمتم از مسولی که میتونه کمکم کنه تا ما هم خدمت کنیم ممنون میشم تا اخرعمرم تحصیلاتم سیکله بسیجیم خدمتم رفتم ولی اشنا ندارم به خاطر خدا کسی تونست کمک کنه
فدای رهبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
1
5
به نام خدا
بنده ۱۵ساله هستم میخواستم بدون سپاه ۱۶سالگی نیرو میخواد؟
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
2
2
سپاه نیروی بسیار خوبی است و میخوام استخدام شوم ۲۰ سال دارم
ايمان كفشى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
2
2
من دوست دارم در سپاه استخدام شدم تا انجام وظيعه كنم يا على
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
1
1
ایا بیماری قند باعث عدم استخدام میشه یا نه ؟؟.!
محمد کاظم قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
2
1
سلام من یه دانشجوی رشنه کارشسناسی دانشگاه دولتی تهران هستم و به تازگی هم متاهل شدم ولی چون درس میخونم نمیتونم به زندگیم برسم برای همین میخواستم بپرسم ببینم میتونم درکنار درس خوندنم وارد سپاه بشم و ی شغلی هم داشته باشم طوری ک هم درسمو ادامه بدم هم در سپاه باشم ممنون میشم راهنماییم کنید
ابوالفضل حسن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
1
3
من به امنیت پرواز خیلی علاقه دارم .
علی احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
2
4
با سلام وصلوات برمحمد(ص ) اینجانب علی احمدی یک بسیجی فعال 16ساله ام که در رشته علوم انسانی تحصیل میکنم.من به نظام جمهوری اسلامی علاقه شدیدی دارم میخواهم درسپاه استخدام کنم من را برای استخدام راهنمایی کنید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
2
2
سلام من های 27سالمه خودمم برادر شهید هستم دوت دارم جذب سپاه بشم اماچند بار رفتم میگن جذب نداریم
محمد روهنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
4
سلام ببخشید من علاقه زیادی ب بادیگاردی شخص یا از کاری دارم متولد81هستم 17سال سن دارم مدرک تحصیلی دیپلم اگر میتونین کمکم کنین
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
1
0
سلام.من هم دوست دارم درامنیت پرواز سپاه استخدام بشم خودم مربی رزمی هستم لطفا راهنمایی کنید
رمضان کوه نورد چسلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
4
سلام من علاقه زیادی به سپاه پاسداران جهمبوری اسلامی ایران عزیز دارم و من یک بسیجی هستم و دارای جسمانی و سلامتی کامل دارم مدرک تصیلی زیردپلم سن ۳۲ شماره تماس .. محل سکونت تهران صادره از صومه سرا
سید عرفان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
1
3
من صد درصد بزرگ شدم پاسدار میشوم همین الان بسیجی هستم یا علی مدد ۱۳ ساله ازتهران
علیرضا زنجانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
1
1
با سلام خسته نباشید من هم مربی رزمی هستم هم مقام کشوری دارم تحصیلاتم دیپلمه ایا ارگانتون عضو گیری داره
سمیه زنگنه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
2
با عرض سلام و ادب خدمت شما من متولد1367هستم خیلی علاقمند به کار و خدمت درسپاه پاسدارانم مدرکم لیسانس حقوق خواهشمندم مرا راهنمایی کنید
محمو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
1
سلام میخواستم بپرسم سپاه لیسانس روانشناسی عمومی پذیرش داره یانه
باتشکر
سیدمجیدموسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
1
2
علاقه ی زیادی ب خدمتگزاری درسپاه دارم لطفاراهنمایی کنین ممنون میشم،
بانو
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
0
سلام من خانم هستم و مهندس ، تازه مدرک‌کارشناسی رو گرفتم و فوق العاده به قسمت خنثی سازی بمب ، ساخت و ...علاقه دارم میخواستم بدونم برای خانم ها هم امکان‌ورود به این قسمت در سپاه وجود داره؟اگر‌بله باید چه جوری وارد بش
محتشمی
|
United Kingdom
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
1
4
سلام
ببخشین من علاقه ای خاصی در استخدام سپاه دارم ولی یک مشکلی دارم ابنکه روی بدنم تتو هس ایا سپاه استخدام میکنه؟
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
3
آیا اهل سنت هم می‌توانند وارد سپاه بشوند؟
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
0
3
دوست دارم استخدام سپاه شوم
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
1
باعرض سلام.بنده خانم ۳۲ ساله دارای چند سال بسیج فعال .بامدرک دیپلم .علاقه ی زیادی خدمت به سپاه اسلام دارم .خواهش میکنم راهنماییم کنید .محمودی هستم از آ. غ.خوی
محمدرضاریگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
2
سلام من خیلی نظام رادوست دارم ومیخوام استخدام بشم مدرک دیپلم دارم خواهش مند است برای ثبت نام راهنمایی کنید خیلی ممنون
محسن مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
1
2
باسلام وخسته نباشید خدمت حضار محترم..
میخواستم اگه بشه شرایط استخدام در سپاه حفاظت المهدی را بدونم وعلاقه خاصی به حفاظت اصلاعات دارم اگه لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم .
باسپاس فراوان
حمید داداشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
4
با سلام برای خدمت افتخاری در اطلاعات امنیت سپاه چیکار باید کرد
رضا جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
2
0
سلام امنیت پرواز نیرو خواست در خدمتیم .شرایط سوم راهنمایی سو سابقه دارم بدنم خط وخوط داره .
Faeze
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
3
سلام میخاستم بدونم خانوما هم میتونن وارد اطلاعات سپاه بشن!؟و می تونن تو بخش عملیاتیش باشن!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
5
سلام نمیدونم اینجاگفتن تاثیری داره یانه ولی من 18سالمه وفکرنکنم فقط به سپاه وسازمان اطلاعاتش علاقه داشته باشم بلکه استعدادشم توخودم میبینم من دخترم وبسیجی فعال وفرمانده واحد هم هستم انشالله پیغامم به جایی که باید برسه.
حنانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
4
ببخشید بانوان چگونه میتوانند وارد بخش امنیت اطلاعات شوند؟
اسماعیل رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
0
3
سلام من سال دوازدهم هستم ودر بسیج هم شرکت کردم فرماندهی پایگاه والان هم جزو شورا حوزه هستم برای استخدام چه مدارکی نیاز هست لطفا سریع جواب دهید
عباس ایمانی ذوالپیرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
0
سلام
بهروزدرودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
0
1
به نام خدواندبزرگ اینجاعلاقه شدی دارم عضواطلاعات سپاه پاسدران بشم ولی شرایط سن ۳۰ سال قبول میکن لطفا راهنمای کنین
فاطمه
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0
1
سلام
من متولد ۸۳هستم و تا دوماه دیگه فعال بسیجمو میگیرم عضو حلال احمر هم هستم دارای مدرک ۵جز از قرآن و علاقه خیلی زیادی به سپاه دارم لطفا منو راهنمایی کنید که هرچی زود تر بتونم عضو سپاه بشم
نورالدین خالدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
1
با عرض سلام وادب خدمت رهبر فرزانه وپاسدارانشان ببخشید من سی سالمه دوره خدمت مقدس سربازی هم رفتم لیسانس الهیات گرایش فقه وحقوق اسلامی دارم واقعا خیلی به سپاه علاقمندم توروخدا کمکم کنید جذب سپاه بشم باتشکر 09148704630
خانم فتوت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
0
سلام.من یک دختر ۲۰ ساله هستم،علاقه ی زیادی به سپاه دارم،ولی نمیدونم چطور باید وارد بشم،از سال ۹۰ هم کارت بسیج فعال دارم،مدرک تحصیلی ام دیپلم تجربی هستش.میشه راهنماییم کنید؟؟
هادی محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
0
تاره از خدمت تمام شدم..خیلی هم دوست دارم وارد سپاه بشم..واسه بسیج ویژه .شرایط استخدام چیه لطفلا راهنمای کنید
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
1
1
سلام وخسته نباشید
من خیلی به سپاه علاقه دارم چطور میتونم استخدام کنم
پایان خدمت دارم
ایثارگری دارم
۸سال سوابق بسیج دارم
پیش دانشگاهی دارم معدل۱۴
متولد ۱۳۷۳
میتونم بااین شرایط استخدام بشم یان
آرش موسی زاد کاپکی
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
من عاشق این نظام و سپاه پاسدارانم و از بچگی آرزوی خدمت در سپاه مقدس اسلامی رو دارم اما هرجا که میرم میگن سن شما زیاد است من که همش ۳۲ سال سن دارم خواهشن اگه کسی میتونه کمکم کن تا به آرزوم برسم منو راهنمایی کند اجر شما با خدا
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
0
0
من می خواهم درآینده نظامی شم به دلیل اینکه رشته علوم و معارف اسلامی را می خوانم الان هم امسال کلاس یازدهم را شروع می کنم به من رشته معارف فقط به عقیدتی سیاسی می رود آیا درسته یا نه
AKBAR57
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
0
3
سلام
بعد از خدمت با دیپلم رفتم استخدام سپاه بشم گفتن فوق دیپلم به بالا . فوق دیپلم گرفتم رفتم گفتن الان لیسانس به بالا میگیریم . لیسانس گرفتم رفتم گفتن فقط دیپلم!!!

سوالم اینه کسایی که مثل من به سپاه علاقه دارن با این مشکلات چطوری استخدام سپاه شن؟
جواد فردی
|
United Kingdom
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
1
2
شمارو بخدا قسم میدم یکی کمکم کنه . بخدا من ارزومه تو قسمت سپاه انصار خدمت کنم . من متولد 13*10*1372 هستم و قدمم 190 مدرک مربیگری بوکس هم دارم ولی چند بار مراجعه کردم میگن سن شما زیاده . تو شرایط خودتون گفتین تا چهل سال میتونه . من پدرمم هم ایثارگره و جانباز منم تک پسرم . ترو بخدا اگه اینو خوندین کمک کنین . 09358248133 شماره من
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
1
1
سلام چرا جواب کسایی که درمورد شرایط استخدام در امنیت پرواز میپرسنرو نمی دید؟
Mrziye._.sh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
0
0
سلام باید برای ورود به سپاه به کجا مراجعه کنیم؟؟؟؟ولی من خانوادم نظامی یا خانواده شهید یا ایثارگر نیستن آیا منم میتونم وارد سپاه شم؟؟؟
امیرحسین قدیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
1
سلام خسته نباشید خدمت همه آیامی توان باسن ۱۶سال وارد سپاه شوم
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
1
1
با سلام
میخواستم بدونم شکستن گوش در جذب در سپاه مشکلی ایجاد میکند یا نه
زهرا میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
من میخوام عضو سپاه شوم با مدرک دیپلم گرتفیک با معدل ۱۸.۵۰ میخوام راه استخدامشو بدونم ممنون
فاطمه نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
2
بسم الله الرحمان الرحیم
آرمان های رهبری اهداف منه .
اللهم عجل لولیک الفرج
آقا سید علی تنها نیستی
عباس محبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
1
سلام وعرض ادب و احترام.بنده مکانیک کامیون هستم با سابقه کار ۲۲ساله و دارای مدرک و جواز کسب خواستم دریکی از پادگانهای سپاه پاسداران به عنوان مکانیک استخدام شوم باید کجا برم وچکار کنم اگر راهنمائی کنید ممنونم
سیده زهرا موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
سلام من فوق دیپلم گرافیک رایانه هستم چطور میتوانم در بخش چهره نگاری سپاه و دادگستری مشغول به کار شوم
فاطمه موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
0
1
سلام خسته نباشید من فاطمه موسوی هستم
علاقه خیلی زیادی به سپاهی شدن دارم
سن من 17
و نمی دونم که چجوری باید ثبت نام کنم
من عینکی هستم می توانم یک سپاهی باشم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
0
1
سلام خسته نباشید من به سپاه خیلی علاقه مندم فرزند ایثارگرم هشت سال کارت بسیج دارم ادامه تحصیل هم میدهم مدرکم دیبلم سنم۳۰ بنده رو قبول دارین
ا.ت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
0
0
سلام
یه راهنمای کنید برا استخدام سپاه ۳۱ سالمه
۱۹ ساله رزمی کارم الانم در حد حرفه ای کارم میکنم
رانندگی با ماشین های سبک و سنگین خیلی عالی بلدم ولیکن موتورهای سبک و سنگین که گواهینامه هاشم دارم
کوهنورد صخره نوردم
دوره های شنای حرفه ای گذروندم
لطفا راهنمای کنید ممنونم
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
0
1
احسان ملکریسی
20ساله
قد 1/90 هیکلی
مدرک دیپلم
میخوام استخدام شم لطفاً راهنمایی کنید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
0
0
من مریضم میاستینی گراویس دارم دوبار جراهی شدم به خاطر مریضی از تریاک استفاده میکنم از خدمت سربازی معاف شدم دوست دارم ترک کنم مشکل مالی دارم.آرزو دارم به کشورم خدمتت کنم تا این که تو رخت خواب بیمرم .نمی دونم چه جوری میتونم به کشورم خدمت کنم.ترو به خدا اگه کسی هست میتونه کمکم کنه به هم بگه
ساناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
1
سلام خسته نباشید میخواسم بدونم چجوری میتونم پزشک سپاه شم؟دوازدهم تجربی هستم و سال99کنکور دارم
کامران هدایت فرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
0
1
دلم می خواهد راه امام عزیزم وشهیدانم را دنبال کنم ودر راه کشور عزیزم همیشه سربلند شهیدشوم وتمام دشمنان ایران را از بین ببرم وخدمتی برای رهبرم و وبرای مردم عزیز ایران انجام دهم
محمد مهدی حسنوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
0
1
سلام من طلبه هستم چگونه میتوانم در سپاه استخدام شوم
اسماعیل رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
سلام برای ورود به سپاه ناحیه باید چه مدارکی داشته باشی من ۱۸ سال سن دارم وجزو اعظای فعال در پایگاه وحوزه مقاومت هستم
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
1
با سلام .
من واقعا خیلی به سپاه علاقه دارم ولی فقط یه مشکل دارم که پدرم زندانی هستش آیا این قضیه مانع ورود به سپاه میشه لطفا راهنمایی کنید
پاسخ ها
سید علی
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
برادر جان باید بری سپاه شهرتون موضوع رو بگی و مدارکتو یدی خودشون راهنمایی میکنن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
1
2
برید سپاه سوال کنید
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
سلام من ۲۸ سال سن دارم و متاهل و دارای یک فرزندو دارای گواهینامه رانندگی پایه یک موتور هستم. وحدود۱۲ ساله بسیجی ام و خیلی دوست دارم نظامی شم ولی همش و هر جا پارتی می‌خواد من چیکار کنم تا نظامی شم????
آرمین علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
من خیلی دوست دارم استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشم ولی معاف از رزم هستم بنطرشما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منو قبول میکنه برای استخدام
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
0
2
من ۱۵ سالمه می خواستم بدونم الان هم میشه وارد سپاه شد
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
2
سلام من فاطمه دختر ایران زمین من یک بانوی ایرانیم امروز روز دوم شهادت مالک اشترزمانم حاج قاسم سلیمانی همشهری و هم استانی عزیزم هست نمیدونم چطوری اما میخوام واسه سپاه کار کنم افتخار ماهست که حاج قاسم یک ایرانی وکرمانی موفق هست من آرزوم دارم که واسه کشورم کاری کنم لیسانس دارم ،مدرک کمک بهیاری داریم و دورهای طب سنتی هم دیده ام و در هر رشته ای سعی کردم دوره ای ببینم احساس میکردم به کمال رسیدن یعنی اینکه توانایی هر کاری رو داشته باشم خبرشهادت حاج قاسم سلیمانی گرچه خیلی سخت و ناراحت کننده بود اما خون رو در رگهای ما به جوش آورد شهادتش شیرین کامش باشد روانشناسی موفقیت خوندم وایمان دارم روزی در راه خدا و کشور عزیزم ایران جان خواهم داد من یک بانوی ایرانیم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
1
2
سلام من خیلی دوست دارم وارد سپاه شوم و به کشور خود خدمت کنم من می خواهم تا پای جان هم که شده در این راه ایستادگی کنم
آدم یک روز از دنیا میرود چه بهتر که در راه اسلام وکشور خود باشد
دوستان اگر می توانید من را راهنمایی کنید
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
1
3
بنده فردی عادی از مردم هستم و از اینکه یه نفر از اشخاصی باشم که بتونم به کشورم خدمت کنم خیلی خوشحال میشم باتشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
2
0
سلام من یک دانش آموز هستم خواستم بدانم آیا برا دانش آموزان در سپاه هم کار هست تو رو خدا راهنمای کنید
مجتبی
|
Netherlands
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
1
2
تنها ارزو دارم که سرباز اقا بشوم و انتقام خون شهید سردار سلیمانی را از امریکا بگیرم
پاسخ ها
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
در قران گفته شده جهاد بر هر زن و مرد مسلمان واجب است،ایا برای زنان هم در سپاه جایی هست من بعد شهادت سردار سلیمانی فهمیدم زندگی و مرگ فقط باید در راه خدا باشد
امیر عباس خاقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
0
1
اقا من ۱۵سالمه بزار عضو شوم وژدانن
خوب می جنگم برا کشورم
مهدی
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
1
2
من دوست دارم راه حاج قاسم رو ادامه بدم مهندس برق الکترونیکِ...پارتیم فقط خدا
آرزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
1
2
سلام کی سپاه استخدامی داره برای بانوان
پیروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
3
4
سلام من علاقه زیادی به سپاه دارم و سنم 16 سال است و اتباع افغان هستم آیا میتوانم در سپاه استخدام شوم
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
1
3
سلام، من کارشناس ارشد تغذیه هستم و علاقه زیادی به سپاه دارم آیا امکانش هست استخدام سپاه بشم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
1
1
سلام به سربازان امام حیوحاظرمهدی منم دوست دارم وارزویم بودو هست که لباس مقدس مظام تنم باشه دوباررفتم ارتش استخدام زدم ولی ماینات پزشکی بدونسنت ومدرک واعطراز منو رد کرد کی باید جواب من دلشکسته را بدهد به عشق نظام دانشگاه رو انصراف دادم اگر همه سلیمانی عمل کنیم هیچ جوانی ارزوبه دلنمیماند درحین حال یک سرباز هستم درارتش چه کار کنمجذب سپاه شوم خواهش میکنم جوانان را ببینین چی مکشن مگر ایند به دست همین جوانان امروز وفردا نیست خواهش خواهش میکنم سلیمانی باشید ومیان جوانان حرف جوانان را بشنوید تشکر
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
1
2
من کارشناسی ادبیات دارم و خیلی علاقه شدیدی به سپاه دارم و دوست دارم برای مملکتم و ولایت فقیه کاری بکنم
اما نمیدونم چجوری باید وارد سپاه بشم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
2
با عرض سلام و خسته نباشید من لیسانس ادبیات دارم به سپاه خیلی علاقه دارم نمیدونم چطوری میتونم تو سپاه مشغول به کار بشم 32 سالمه لطفا راهنمایی کنین خیلی ممنون
امیرمحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
2
4
من ۱۴سالمه خیلی به نظام علاقه دارم می خوام بدونم ازهمین الان میتونم واردسپاه بشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
سلام بزرگوار سعی بکنید دیپلم با معدل بالا قبول بشید و از الان عضو بسیج بشین و بعد دیپلم وارد دانشکده افسریه سپاه بشین
یه بنده خدایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
1
6
من دوست دارم در اطلاعات سپاه باشم
اطلاعات محرمانه
سرباز هیه گمنام
لطفا کمکم کنید
نمیدونم باید چه رشته ای رو انتخاب کنم و ادامه بدهم
محمد حسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
0
2
سلام به همه رزمندگان اسلام من یک جوان سالم و علاقمند به سپاه هستم بیکار هستم و خدمت رفته و ورزشکار چرا منی که در یک خانواده معمولی بزرگ‌شده ام نباید استخدام بشوم لطفا پیگیری بکنید من هم در ایران بزرگ شده ام چرا هیچکس جواب نمیدهد
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
1
4
من متولد ۶۴ و از سال ۷۹ عضو بسیج هستم میخواستم بدونم برای استخدام بسیجی طرح امنیت در سیستان و بلوچستان چه کار باید کرد کسی اگه میدونه راهنمایی بکنه خدمت سربازی هم در جاده زاهدان بم بودم نصرت اباد گردانهای عملیاتی نیروی انتظامی ممنون میشم راهنمایی بکنید
جابر طهماسبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
4
3
سلام.وقت بخیر.
بنده با ۲۸ سال سن دارای یک مترو هشتاد قد و بدنی ورزیده.
با استعداد و همچنین علاقه ی زیادی که به رانندگی و محافظت از شخص دارم،خواستار این هستم از مسئول محترمی که این پست رو میخونن درخواست من رو به اطلاع شخص مورد نظر برسونند. متشکرم
کیارش حسینی
|
Romania
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
2
7
سلام خدمت برادران سپاه و بسیج ، من ۱۶ سال سن دارم و عضو فعال بسیج هستم و دوست دارم از الان عضو سپاه شوم و خدمت کنم به سپاه و کشور عزیزم ،لطفا راهنماییم کنید
محمد مجاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
4
19
سلام من ۱۵ ساله ام . من میتونم که وقتی به پایه ی دهم رفتم استخدام بشم یا نه؟
محمدعارف غفاری افضل
|
France
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
3
17
به نام خدا
اینجانم محمدعارف غفاری هستم من خیلی به سپاه علاقه دارم من خودم عضوبسیج هستم کارت فعال بسیج دارم من میخوام استخدام بشم خواهش میکنم منوراهنمای کنید
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار