کد خبر: 635602
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
اسرار قتل خواهر دادستان اسبق انقلاب با اعترافات عروس او فاش شد. جسد خواهر مرحوم لاجوردی روز دوشنبه هفته پیش در نزدیکی دماوند پیدا شد. این زن از یک روز قبل مفقود شده و پلیس جست‌وجوی وسیعی را برای یافتن وی و اطلاع از سرنوشتش آغاز کرده بود.

روزنامه شرق: اسرار قتل خواهر دادستان اسبق انقلاب با اعترافات عروس او فاش شد. جسد خواهر مرحوم لاجوردی روز دوشنبه هفته پیش در نزدیکی دماوند پیدا شد. این زن از یک روز قبل مفقود شده و پلیس جست‌وجوی وسیعی را برای یافتن وی و اطلاع از سرنوشتش آغاز کرده بود.

 کارآگاهان جنایی پس از کشف جنازه وارد عمل شدند و با بررسی سرنخ‌های موجود به این نتیجه رسیدند که جنایت با انگیزه شخصی به وقوع پیوسته است. سردار رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی روز پنجشنبه هفته پیش بر شخصی‌بودن انگیزه قتل تاکید کرد و آن را غیرسیاسی خواند. 

سرانجام کارآگاهان با پیگیری‌هایی که انجام دادند فهمیدند مقتول با عروس کوچک خود اختلاف داشت. متوفی در خانه‌ای سه‌طبقه در شرق تهران سکونت داشت. او خودش در طبقه اول زندگی می‌کرد پسر و عروس کوچکش در طبقه دوم و پسر و عروس دیگر وی در طبقه سوم ساکن بودند. تحقیقات پلیس فاش کرد پسر کوچک مقتول حدود هفت‌ماه قبل ازدواج کرده و این در حالی بوده که مقتول با این وصلت مخالف بود.

تحقیقات پلیس فاش کرد عروس کوچک مقتول با او اختلافاتی داشت. به این ترتیب پلیس به این زن ظنین شد و او را بازداشت کرد. وی در بازجویی‌ها اتهام قتل را قبول کرد و ماجرا را توضیح داد. این زن گفت: «روز حادثه به غیر از من کسی در ساختمان نبود تا اینکه مادرشوهرم آمد و وارد خانه من شد.

ما با هم کمی مشاجره کردیم و در حالی‌که عصبانی شده بودم با میله آهنی که برای دار قالی بود ضرباتی را بر او وارد کردم.  مادرشوهرم روی زمین افتاد و من مطمئن شدم او فوت شده است به همین دلیل تصمیم گرفتم جسد را از خانه بیرون ببرم تا کسی به من شک نکند. آن را داخل ماشین گذاشتم و به سمت دماوند حرکت کردم و بالاخره جنازه را در محلی خلوت از ماشین بیرون انداختم و به خانه برگشتم. در این مدت هم وانمود می‌کردم از این ماجرا هیچ اطلاعی ندارم.»

بنا بر این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار