کد خبر: 635595
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵
سازمان بسيج سازندگي در پي ابلاغ سياست هاي كلي «اقتصاد مقاومتي» توسط رهبر معظم انقلاب با صدور بيانيه اي آمادگي خود را براي كمك به خدمتگذاران ملت و خودكفايي ايران اسلامي اعلام كرد.

 

به گزارش قرارگاه رسانه و فضای مجازی سازمان بسیج سازندگی؛ متن این بیانه به این شرح است:

" اقتصاد مقاومتي خواهد توانست الگويي الهام بخش از نظام اقتصادي اسلام را عينيت بخشد و زمينه و فرصت مناسب را براي نقش آفريني مردم و فعالان اقتصادي در تحقق حماسه اقتصادي فراهم كند.
"مقام معظم رهبري"

نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به دليل پيگيري آرمان هاي عدالت خواهانه، همواره مورد خشم و نفرت سلطه گران جهاني و در راس آن آمريكاي جهانخوار بوده و زورگويان بين المللي براي تسليم كردن ملت ايران، انواع فشارهاي سياسي و اقتصادي را بر كشور ما وارد كرده اند.

بر اين اساس است كه مقام معظم رهبري در فرماني بسيار مهم فرمودند: ما بايد بتوانيم قدرت نظام اسلامي را در زمينه ي حل مشكلات اقتصادي به همه ي دنيا نشان دهيم؛ الگو را بر سر دست بگيريم تا ملت ها بتوانند ببينند كه يك ملت در سايه ي اسلام و با تعاليم اسلام چگونه مي تواند پيشرفت كند.

از اين روي ، مجموعه سازمان بسيج سازندگي در دهه پيشرفت و عدالت ، اقتصاد مقاومتي را تنها راه نجات كشور از مشكلات و تحريم هاي ظالمانه استكبار جهاني مي داند.

بسيج سازندگي به عنوان طلايه دار اين عرصه ؛ الگوي اقتصاد مقاومتي را سرلوحه عملكرد خويش قرار داده است و ايمان دارد، در سايه اين الگوي اقتصادي ، مي توان كشور را از آخرين گردنه مبارزه با استكبار عبور و به تهديدات پايان داد.

بسيج سازندگي در اين بيانيه اعلام مي دارد، بي شك حضور مردم پايه و اساس تحقق اقتصاد مقاومتي است و اين سازمان در راستاي اين مهم كه همانا مردمي كردن اقتصاد و دستيابي به خودكفايي كشور است ، امسال در 10 عرصه اقتصاد مقاومتي طراحي و با گسيل نيروها و استفاده از جوانان متخصص اين مرز و بوم ،همه مراحل توليد تا فروش محصولات را مورد حمايت قرار داده و در اين راه بحمدالله توفيقات ارزنده اي نيز بدست آمده است.

جوانان جهادگر نيز در لبيك به اين فرمان فرماندهي معظم كل قوا، با عزمي راسخ تر از هميشه، در قالب اردوها و حركت هاي جهادي عطر خوش پيشرفت و عدالت را به محروم ترين و دور افتاده ترين مناطق كشور خواهند برد.

شايان ذكر است ، هرچند تا رسيدن به وضع مطلوب آنچنان كه مورد نظر و تاكيد مقام معظم رهبري است راه سخت و طولاني در پيش است اما بسيج سازندگي براي كمك به خدمتگذاران ملت و خودكفايي ايران اسلامي آمادگي كامل دارد تا تجربيات و توانمنديهاي ارزنده خود را در اين راه خالصانه در اختيار همه دستگاهها و وزارتخانه هاي درگير اين حركت ملي قرار دهد.

بسيج سازندگي در پايان اين بيانيه خاطرنشان مي كند، حال كه رهبر انقلاب حكم به جهاد در عرصه اقتصاد داده و خط مقدم اين نبرد را توليد ملي بنا نهاده اند، بر همه مسئولان، كارشناسان و آحاد مردم واجب است تا با پيگيري و اجراي صحيح اقتصاد مقاومتي تهديدات را تبديل به فرصت نموده و ايران اسلامي عزيز را به الگويي براي همه جهانيان تبديل كنند.

اميد است در ميدان واقعي و جهاد اقتصادي همه دست به دست هم دهيم و ايران اسلامي را ياري رسان باشيم.
 
منبع : قرارگاه رسانه و فضاي مجازي سازمان بسيج سازندگي
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار