کد خبر: 635354
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
یک مقام مسئول از اجرای طرح صف در توزیع سبد کالای دوم خبرداد.

خبرگزاری فارس: یک مقام مسئول از اجرای طرح صف در توزیع سبد کالای دوم خبرداد.
 
یک مقام مسئول اظهار داشت: برای آنکه در توزیع سبد دوم ازدحام وجود نداشته باشد از طرح صف در توزیع سبد استفاده می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که اجرای طرح صف بر چه اساسی خواهد بود، گفت: سناریوهای مختلفی در این باره وجود دارد ولی هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.
 
این مقام مسئول گفت: توزیع سبد کالا براساس حرف اول نام خانوادگی، براساس آخرین شماره کارت ملی و براساس طبقه‌بندی شغلی افراد یعنی اینکه کارگر، کارمند یا بازنشسته هستند در حال بررسی است و هر طرحی که منجر به آن شود تا ازدحام کمتری وجود داشته باشد را اجرا می‌کنیم.
 
پیش از این علی ربیعی وزیر کار و رفاه نیز اعلام کرده بود توزیع سبد کالا زمان‌بندی می‌شود تا از بروز هرگونه ازدحام جلوگیری شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
0
امروز دولت تدبیر و امید می‌خواهد صرفا به نیازمندان یارانه بدهد بنابراین مردم باید ثابت کنند که فقیر هستند که این علاوه بر تحقیر و تذلیل ملت شریف و مومن خواهد شد سبب سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه بالخصوص دستگاههای تبلیغاتی کدخدا و نوچه هایش می‌شود.
هرچند که یارانه های نقدی سهم همه مردم است نه صدقه به فقیران و لذا باید تمامی مردم یکسان از آن برخوردار شوند و حالا اگر دولت تدبیر و امید قادر به پرداخت حق همه مردم نیست باید اگر تدبیر و تعقل وجود داشته باشد از چند دهک بالای جامعه که نیازی به یارانه نقدی ندارند درخواست و خواهش نماید ( خودش را در مقابل ملت خاضع نماید که بوسیله آن عظمت خواهد یافت ) که عزتمندانه و بزرگوارانه انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام نمایند . هر چند که اگر کسی انصراف خود را اعلام نکند و در مقابل مبالغ دریافتی را خودشان به افراد و نیازمند و یا بنیاد های خیریه اهداء نمایند بسیار پسندیده تر خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار