کد خبر: 634763
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴
به همت فرهنگ سري انقلاب اسلامي صورت می گیرد
فرهنگ سراي انقلاب اسلامي نمایشگاهی از كتاب­نگاره های «شيطان هنوز شيطان است» را همزمان با انتشار این کتاب در نگارخانه مهر برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومي فرهنگ سراي انقلاب اسلامي، آیین افتتاح این نمایشگاه چهارشنبه سی ام بهمن ماه از ساعت 15 در محل نگارخانه مهر برگزار می شود و در آن 40 تابلو در ابعاد 50 در 70 از کتاب نگاره های «شيطان هنوز شيطان است» به نمایش در می آید.

نمایشگاه کتاب­نگاره های«شيطان هنوز شيطان است» در دو بخش گوشه ای از جنایات گسترده آمریکا را به تصویر می کشد و  به روايتي از جنايت ها و فتنه انگيزي هاي دولت آمريكا و نظام سلطه در تاريخ معاصر می پردازد.  کتاب «شيطان هنوز شيطان است» در قالبی داستانی به تشریح دشمنی با آمریکا می پردازد. بخش نخست این کتاب با عنوان «مانند ما» به بیان گوشه هایی از جنایات آمریکا در عرصه بین الملل می پردازد. بخش دیگر این کتاب «ما» نام دارد و مواردی از دشمنی های شیطان بزرگ با ملت ایران را بیان می کند. در دیباچه این کتاب مجری طرح «یک گروه انقلابی» معرفی شده اند و مدیر، نویسنده و طراح این کتاب نیز به ترتیب یک مدیر انقلابی، یک راوی انقلابی و یک هنرمند انقلابی. این کتاب با همکاری فرهنگ­سرای انقلاب اسلامی تولید شده است.

گروه هاي فرهنگي، تشكل هاي دانشجويي، پايگاه هاي بسيج و گروه هاي فعال مردمي براي دريافت كتاب «شیطان هنوز هم شیطان است» مي توانند با شماره  9-55419057 تماس بگيرند.

نگارخانه مهر از ساعت 9 تا 18 پذیرای علاقمندان است. فرهنگ سرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار