کد خبر: 634627
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸
حمله شدید و جنجالی علی کریمی به سرمربی پرسپولیس
علی کریمی پس از فینال جام حذفی به شدت علیه علی دایی موضع گیری کرد.

به گزارش تهران پرس، پس از فینال جام حذفی مصاحبه ای از علی کریمی علیه علی دایی در رسانه ها منتشر شد. اما برنامه ۹۰ این هفته چند جمله شنیده نشده از این مصاحبه را روی آنتن برد که بسیار جنجالی است. پخش اين مصاحبه در برنامه ۹۰ مشخص کرد اظهارات وی علیه دایی شدیدتر بوده است.
 
وی در این مصاحبه گفت: «همه از من می پرسند چرا از پرسپولیس رفتم در حالی که نمی دانند سرمربی تیم با همه شروط مدیرعامل موافق بوده ولی شرط گذاشته که علی کریمی نباشد.»
 
کریمی ادامه داد: «از بازگشت من و احتمال همکاری با دایی می گویند اما هرگز به کار کردن با علی دایی فکر نمی کنم چون اون شرط گذاشته بود که من نباشم و چطور می توانم با او کار کنم؟»
 
هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه نسبت به گل های زده دایی واکنش نشان داده بود گفت: «بروید فیلم گلزنی‌هایش را نگاه کنید ببینید این آقا یک بار توانسته دو نفر را دریبل کند و گل بزند؟ یا پنالتی بوده، یا تک به تک یا روی سانتر بچه‌ها گل زده. بچه‌های دیگر خیلی از زحمت‌ها را کشیدند و بعد ایشان رفت گفت توی چشم من نگاه می‌کردند و پاس نمی‌دادند!»
 
وی با تاکید بر این نکته که دایی هرگز رابطه خوبی با جوانترها نداشت گفت: «آدم ها نباید گذشته خود را فراموش کنند. امروز برخی قدرت دستشان است اما شاید در آینده همه چیز تغییر کند و جای ما عوض شود!»

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
فضول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
0
0
خدایی راست می گوید ما که ندیدیم
Mohammad Reza
|
UNITED STATES
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
0
1
آقاى على کريمى ... در مورد خودت به ما بگو. چند بار در تيم ملى گل زنى کردى يا با سره شکسته براى تيم مليت زمين خوردى يا عرق غيرت ريختى. خدايش چند بار براى دهحا باشگاي که عوض کردى گل زدى.تو چگونه خودت را با آفاى داعى موقايسه ميکنى.فکر کردى ... ... خودت را با آفاى داعى موقايسه نکن فاصله از زمين هست تا آسمانها. وسلام محمد رضا ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار