کد خبر: 634425
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 93 با اشاره به مصوبه عصر روز یکشنبه این کمیسیون در مورد نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها در سال 93، گفت که احتمال افزایش مبلغ یارانه نقدی دهک‌های پایین درآمدی جامعه وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 93 با اشاره به مصوبه عصر روز یکشنبه این کمیسیون در مورد نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها در سال 93، گفت که احتمال افزایش مبلغ یارانه نقدی دهک‌های پایین درآمدی جامعه وجود دارد.

اسماعیل جلیلی گفت: کمیسیون تلفیق در جلسه امروز خود برای رفع ایراد شورای نگهبان 59 هزار و 200 میلیارد تومان به عنوان درآمد اجرای هدفمندی یارانه‌ها در سال 93 پیش‌بینی کرد که 48 هزار میلیارد آن از محل افزایش قیمت حامل‌های انرژی و 11 هزار و 200 میلیارد تومان آن از محل یارانه نان و برق تامین خواهد شد.

وی افزود: با تصویب کمیسیون تلفیق، 10 هزار میلیارد تومان از درآمد هدفمندی در سال آینده برای تولید، 2000 میلیارد تومان برای بیمه بیکاری و 4800 میلیارد تومان به بخش درمان اختصاص می‌یابد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 93 همچنین اظهار کرد: به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق، 42 هزار و 200 میلیارد تومان از درآمد حاصل از اجرای هدفمندی یارانه‌ها در سال 93 نیز برای یارانه نقدی خانوارها اختصاص خواهد یافت و در همین راستا احتمال افزایش مبلغ یارانه نقدی دهک‌های پایین درآمدی جامعه نیز وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار